mooaass

Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Moa Lindqvist - 6 juli 2010 20:06

sitter på fiskresturangen och har precis ätit:) proppmätt vart man:p nu blir det nog att ta en promenad sen hem och hämta handduk och sen ner och bada:)<3

 
Av Moa Lindqvist - 6 juli 2010 17:49

hajjhajj ;)

 

Har precis kommit hem från Borgholm, va där och gick runt på stan och kolla lite . köpte bla, ett par ed hardy leggins åt melinda och shorts te mej. Fast jag ångrar nu att jag inte köpte ett par te mej oxå ;/ Men dom va svin dyra så de hade nog gjort ännu ondare i plånboken  än vad det gjorde när jag bara köpte ett par,,;S hövva..

ska om en stund gå iväg och äta med johan. Dom andra sitter inne och äter hemlagat vilket vi oxå skulle ha gjort. Men jag gå faktist hellre ut med johan, blir nog lite bättre stämmning då ;P haha..

Ah ne ska väl börja göra mej i ordning nu :) <3

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards