mooaass

Alla inlägg den 11 juli 2010

Av Moa Lindqvist - 11 juli 2010 23:01

hejjsan :)

Har kommit hem från mamma nu:) eller jah typ för en timme sen, men jag har suttit och redigerat alla bilder jag tog förut så ;p Det blev en del..


                                                

Av Moa Lindqvist - 11 juli 2010 17:37

halloou

 

Blir att åka ut te mamma lite senare ikväll, det är alldeles för varmt nu ;o Jag längtar sönder!

Johan va iaf iväg och hämta mina handskar som jag glömde hos kenny när jag va där och pierca , så jag tänkte använda mej själv som nåldyna här snart ;P weeeii*


  


Av Moa Lindqvist - 11 juli 2010 10:15

heey :)

 

Vakna för en liten stund sen av att det var typ 100 grader varmt i sängen ;o Nu äre ist skit kallt i hela lägenheten.. Johan har iaf lovat att gå ner o handla frukost om en liten stund, myys :)  Sen så kommer mamma och hämtar oss så blir det som sagt att åka ut dit och gosa med min nya kärlek :')

 

Så här äre, för några år sen så hade en kompis till mamma sin häst hos oss över sommaren, en rätt så gammal islandshäst, vet inte exakt hur gammal hon är. Och nu för ett par veckor sen så fick jag reda på att tjejen inte skulle ha kvar hästan, så jag ringde upp och vi prata lite och jag fick ringa hennes syster, som i sin tur prata med mamma, och kom fram te att vi ska ha henne hemma på prov i en månad och se om hon blir bättre, hon har nämligen ganska svåra exem och problem med ett ben. Men om allting går bra så blir hon min, :) Fast jag ser henne redan som min ;P Hur som helst så älskar jag verkligen den där hästen, så min sommar kommermer eller mindre att spenderas med henne. Mamma åkte iaf iväg och hämtade henne nu i veckan när jag va på öland så jag har inte hunnit träffa henne än, + att min andra häst har slagit i benet, så nu vill jag bara ut dit och gosa sönder med dom och ta hand om dom ! Ska passa på o lägga upp massor med kort på dom sen när jag kommer hem igen :)

 

Ska mysa ner mej i sängen nu innan johan går ochhandlar :)<3

Av Moa Lindqvist - 11 juli 2010 00:38

äntligen hemma!, åh gud vad jag har saknat min säng ;o Håller iaf på och gör natt käk nu sen blire att söva :)

 

Skulle btw färga topparna rosa förut men dum som jag är så lyckades ja få rosa färg i hela huvet ;O Tänkte bleka bort de redan ikväll, men Mamma och Johan säger att det ser sött ut så de får vara såhär ett tag nu. Jag är ju faktist lite tuffare som vågar stå ut ifrån mängden ;) Iaf fram te crusingen ;P

 

  

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards