mooaass

Alla inlägg under juli 2010

Av Moa Lindqvist - 19 juli 2010 14:59

chacha:)

 

Melinda kom hit i morse vid 10  och kollade på telefonen som hon kanske ska köpa :) Sen så åkte hon vi 1 igen. Hon skulle igentlien ha tagot telefonen redan då, men nu vare ju så att jag inte hittade laddaren ;/  Fattar verkligen inte vart den kan ha tagit vägen ;o  Ska ta hjälp av johan när han kommer he att vända upp och ner på hela lägenheten banne mej.. Måste ändå städa och göra i ordning iaf för han fyller år i morrn. Och giivetvis så kom inte mina piercingar idag. Jag blir så jävla sur! Dom skulle ha kommit senast i fredas ! ;o :@ Ajja, får väl hoppas på att dom okommer i morrn då, eller i övermorrn eller nån dag!.. Asså sånt där retar verkligen upp mej, när man inte får paket som man har beställt i tid.. neh usch nu ska jag lägga mej o kolla på grey's anatomy och sura.'

Ska föresten iväg och pierca sen ikväll vid 9, så håll utkik på bloggen efter halv 10 för då lägger jag upp bilderna..

Av Moa Lindqvist - 18 juli 2010 21:25

heey sötnosar ;)

 

Ludde kom hit förut, och sociala lite, och nu ska han strax åka hem trorjah?

Har typ inte gjort ett dugg idag, tjötat med han och lagat mat typ ;P Och i morrn kommer lillasyster hit trorjah?, och håll tummarna för att mina piercingar kommer oxå! ;D

 

Spelas just nu!

 

Av Moa Lindqvist - 18 juli 2010 18:25


Tänkte förut att det snart är dags att köpa hem lite piercingar te mej själv nu  snart. Det får bli en tungstav och en navel stav. Frågan är bara vilken??


    


     99 kr                                                  89 kr


    


59 kr                                                
   39 kr 


Alla piercingar kommer ifrån www.coalcreek.se


  

Av Moa Lindqvist - 18 juli 2010 13:08

Obs!Obs!Obs!

 

Glöm inte bort att skicka mail om ni har några frågor ! :)

 

mooaass@hotmail.se

Av Moa Lindqvist - 18 juli 2010 11:59

hajjhajj ;)

 

 

Vakna av att melinda ringde och väckte mej ;o jäkla skit unge ;P  Ah ne ska väl strax käka frukost, sen ska jag plasta in "piercing bordet" och grejja lite där :) skriver mer sen *

 

  

Av Moa Lindqvist - 17 juli 2010 23:22


Har suttit och glott runt lite på alla möjliga sorters piercingar som folk gör, vissa är verkligen skit snygga medans andra bara får en o gapa och tänka vad tänkte han/hon på när den vart gjord??;o

      

Tex som dom här, jag menar eyliner piercingen, visst okej det är ganska läckert men stackars människa när han/hon inser hur mycket den skadar ögat ;/ Lika så "finger piercingen" (haha) Tänk när den Verkligen har läkt färdigt, den går ju inte o få ut om man vill de utan att snitta, men det ser faktist ganska sött ut :) och sen brain piercingarna, det ser verkligen inte bra ut!

 

---------------------------------------------


      

Därimot Smiley och korsett piercingar älskar jag verkligen! Smiley har jag haft 4 ggr men tyvär så stöter min kropp ifrån sig den ;/ Och korsett skulle jag verkligen vilja ha, men jag vet inte var? Det är så fruktansvärt snyggt, men jag tror att det skulle bli lite för många piercingar för min del ;P

Det här är ju bara mina åsikter ;)

  

Av Moa Lindqvist - 17 juli 2010 22:51

Shit det tog verkligen hur lång tid som helst att ladda upp bilderna ;o Ah nu är dom färdiga iaf ! :)

bara det att dator börja cpa när jag skulle lägga upp dom redigerade, drf blev de bara 2 st .

                                  

Av Moa Lindqvist - 17 juli 2010 20:04

heej :)

 

Kom precis hem nuuda:) Stannade på vägen hem och handla lite, så nu har vi bestämt att det får bli räkor och vitlöksbröd ikväll :) myys (Y)

Sitter iaf och redigerar alla bilder från igår nu, så jag lägger upp dom alldeles strax .

 

---------

 

  

 

  

Piercade Kennys tjej (kommer inte ihåg vad hon heter ;( ) i tungan i förrgår, tyckte de vart bra :) (har gjort meduzan på henne oxå)

Pris: 100kr :)

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards