mooaass

Alla inlägg den 28 september 2010

Av Moa Lindqvist - 28 september 2010 16:08

heey

 

 

Sitter här i min ensamhet och lyssnar på musik,. Har inte gjort ett dugg idag, bara legat och kollat på tv. Blir hes av ingenting typ ;/ så de känns ju inte som nån vidare idé och ringa nån heller o tjöta.. usch och i natt så hade jag så jäkla ont i halsen så jag kunde inte sova pga de . Usch!

Av Moa Lindqvist - 28 september 2010 13:53

Hjälp!

 

 

Mitt hår ser just nu rent ut sagt förjävligt ut. Vilket betyder att det är dags o färga igen, och de står i mellan:

 

Rosa-   

 

 

Blont-     

 

Mörkt (svart/brunt)- ?

 

 

Jag vet seriöst inte alls hur jag ska färga? Blont är ju mer neutralt men jag har varit blond nu i 4 år.. Och rosa tycker jag är häftigt, man ska ju liksom inte vara som alla andra. + att när färgen håller på o gå ur så  blir de en skitläcker ljusrosa/blond färg. Och svart/brunt har jag haft förut och passa någelunda i men de e så jäkla svårt o färga bort och de sliter sjukt mycke på håret..;/

 

såå vad tycker ni att jag ska färga till?

Av Moa Lindqvist - 28 september 2010 08:19

Bildbomb!

 

Förra fredan när jag va med Ludde och det va partajj hemma hos sofia!:

 

 

               

 

 

Förra söndan när jag, mamma, pappa och melinda käka på kinan i Karlsborg:

 

 

 

Emil från förra måndan när jag sov hos min syster:

        

 

skolan förra tisdan:

         

 

 

 I Fredas va vi te willys o storhandla, sen bjöd jag maddis och sonny på mat:

        



Utgång med sandraälskling i Lördags!:


             


Melindas nya marsvin:

          


Egopics:


    


Klicka på bilderna så blir dom större :)

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards