mooaass

Alla inlägg den 13 september 2010

Av Moa Lindqvist - 13 september 2010 10:12


Just de! glömde skriva i förra inlägget att jag säljer idag igen fram te kl 1o ikväll.

Så lägg till mej på msn och skriv vad ni vill ha,

mooaass@hotmail.se

Obs!!, kommentera inte, skriv på msn istället!

 

Här är lite av vad jag har :

 

 

                                    



  

Av Moa Lindqvist - 13 september 2010 10:06

heeii

 

Mina pengar tog slut igår på telen :'( och så skulle mamma fylla på den men så gick de inte. Så jag fick låna johans telefon i morse innan han åkte och ringde henne, så nu har hon nyss varit här och lämnat sånt där kvitto så nu har jag fyllt på den. och jag kan lova att jag känner mej som en helt ny människa :'D

 

Och för den som vill veta så är jag frisk nu föresten :D men jag är hemma ifrån skolan idag med, pga hemlig anledning ;)  så jag tror att att jag ska passa på idag o gå upp te syster och möjjsa med lilla Emil :) ah vi får se :)

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards