mooaass

Alla inlägg den 5 september 2010

Av Moa Lindqvist - 5 september 2010 21:24

heey

 

Nu har jag varit dålig på o uppdatera igen, I know! Men fastän jag och johan träffas varje dag, så jobbar han sent, och jag kommer hem ifrån skolan sent. Så de blir bara o äta, ducha och sen sova, så nu på helgerna försöker jag o vara med honom så mycket som möjligt. Och som ni kanske har märkt så Har det inte blivit så mycket med varken tatuerandet och alla piercingar. Men jag kan ju iaf informera er om att på tisdag så är det min tur!, då ska jag gadda mej :) eller gadda och gadda, jag ska fylla i min :) Så på tisdag kl 4 får ni tänka på mej när jag sitter där i stolen och plågas ;) Höhö.

Och om jag har otur så får jag sitta där sj :´/ Sist så hade jag sosso med mej som satt där och stod ut med att jag kallade henne för idiot fitta osv, när de gjorde ont men nu har jag ingen som kan följa med, ajaj ;P

 

              

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards