mooaass

Alla inlägg den 26 september 2010

Av Moa Lindqvist - 26 september 2010 20:03

heej

 

 

Usch jag har gått och blivit sjuk :( är helt täppt i näsan, ont i halsen och så tror jag att jag har feber ;/ usch jag har verkligen inte tid med de nu! Blir iaf o vara hemma i morrn, för vi har ändå bara 2 lektioner + att jag ska på "möte" i morrn så de hadeiaf blivit väldigt tight..

 

sitter iaf och väntar på mat nu, de blir pizza idag, för jag orkar verkligen inte laga nått..

Är på ruskigt dåligt humör nu, går bara o tänker på i morgon. Tänker inte säga vad som händer då, men fyy fan asså jag vill inte! :( Neeh, jag fixar bildbomben i morrn ist. byebye.

 

  

Av Moa Lindqvist - 26 september 2010 12:02

I'm Back! ;)


Heeeey sötnosar ;) Har haft bloggpaus igen, pga att de har hänt så mycke och jag har verkligen mått piss ;/ Men nu tänkte jag iaf börja skriva minst 2 inlägg om dagen igen :) Nackdelen är att jag har inte tillgång till min dator , så de e lite dåligt med bilder just nu. Men men.. Tänkte iaf börja ikväll med en bild bomb, me allt som har hänt sen senaste veckan. Låter bra? :) Just nu sitter jag oaf hemma hos mamma och redigerar lite bilder åt henne på Emil och Sen lite hästbilder :) Och sen vet jag inte riktigt vad som händer?


      


  

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards