mooaass

Alla inlägg den 9 september 2010

Av Moa Lindqvist - 9 september 2010 19:27

heey

 

 

Följde med mamma te örebro förut o besikta bilen. Trevligt :) Sen när jag kom hem så satt jag lite vid datorn, och sen gick jag och johan ner på stan, så jag fick handla lite p brittas, sen gick vi te ica och köpte ketchup, och baugetter. Så ikväll så blire räk/kräft baguett och cola :) Vi ska ha myspys bara för att idag är det 2 år sen vi förlova oss :) usch va tiden går fort .. haha (y)

Nu har jag iaf precis klippt johan och lagt i färg. Det blev lite färg över så jag la i de i min lugg (y) kommer antagligen o bli föjävligt men whatevah! ;)

Nu ska jag iaf göra mat, sen skölja ur färgen. seeya

    

Köpte:

Hårinpackning

Shampoo

Ansiktsmask

Ansiktsskrubb

Fotbad

Mascara

nagelack

och så fick jag med ett prov på avril lavinges nya parfym ;)

Av Moa Lindqvist - 9 september 2010 10:32

gomorron,

 

vakna för en halvtimme sen av att jag typ inte kunde andas :o fyy är helt igensnorad :'( I Hate This! köörs men jag vill faktist te skolan :(

ska iaf försöka o pallra mej ner på stan sen och köpa fotbad. haha sist jag gjorde de så hade vi ingen hink o användat i så jag fick sitta med fötterna i en kastrull. hahah! Kan Lova att de såg kul ut ;p Man känner så mycket frächare efter..

Och förövrigt så vill jag att min Johan ska komma hem :/ <3

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards