mooaass

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Moa Lindqvist - 7 september 2010 21:05

Före

 

 



--------------------------------------



Efter  

Av Moa Lindqvist - 7 september 2010 20:51

heey,

 

mamma ringde och väckte mej kl 8 i morse  för att hon bara ville få tag på ett nummer :o fyy.. Lyckades seomna om efter de så jag fick snällt ligga här i min ensamhet och spela marioKart.. Menmen, sen vid halv 4 så gick jag ner te banken och tog ut pengar, och mötte upp sosso. Sen kom sonny och hämta oss så åkte vi te lerbäck så jag fick gadda mej :D De tog typ 2 timmar och gjorde dö ont! seriöst jag trodde att jag skulle dö där ett tag :'/ fy fan.. men snyggt vart de :) la till lite skuggningar oxå. För dom som inte har förstått de så va jag alltså iväg och fyllde i min gamla tatuering som jag gjorde i våras.

 

Sen iaf när jag kom hem så köpte vi pizza och åt , och nu ska jag strax ta en alvedon och lägga mej i sängen o söva. Har skit ont i huvet   

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards