mooaass

Alla inlägg den 11 september 2010

Av Moa Lindqvist - 11 september 2010 20:30

heey sötnosar ;)

 

 

ikte som sagt ivät te Kisa idag med mamma, melinda och johan :) Va framme hos mormor typ vid halv 1o , så där fick vi frukost , sen gick vi ut på "stan" där hitta jag bla ett par jeansleggins :) nicenice ;P Sen blev de att äta och sen åkte vi te min moster och va där resten utav dan. Har verkligen varit en toppen dag asså.. jag träffar ju typ aldrig mormor eller min moster :)

nuu är vi iaf hemma, och johan har precis pratat med sin mamma, så på måndag ska hon ringa te trafikskolan så han kan börja ta körkortet:D är sjukt stolt över min plutt :)  Nu ska vi iaf strax göra korv o käka  , sen blire tarzan 2, chips och cola . :)

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards