mooaass

Alla inlägg under oktober 2011

Av Moa Lindqvist - 17 oktober 2011 11:49

Klädsel
Vad har du på dig idag:
linen o trosor än så länge
Vad använder du just nu för skor: inga
Favoritfärg på kläder: Svart, vitt o militärglönt :)

Senaste person som
Sov i din säng:
Johan
Du pratade med: Mamma.
Du delade en drink med: ja o lina delade på en cider i lördags ?
Du gick på bio med: hmm.... sonny, maddis o Johan
Du gick på stan med: don't remember
Skällde på dig: vene

Senaste
Låt du hörde:
The black eyed peas - Meet me halfway
Film du såg: vene
Mat du åt: chickenbits, pommes o beasås
Kram: Johan
Puss: Johan
Fest: humm.. måste nog ha varit emelies inflyttningsfest
Känslan: näsan rinner.. haha
Ilska: Igår när vi upptäckte att badkaret va trasigt så all duschvatten rann ut på golvet..
Resa: high chapparall i somras ?
Glädje: hela helgen.
Dröm: Haha den tänker jag inte berätta!.
Boken du läste: vene
Personen du träffade: Johan
Personen du pratade i telefon med: Mamma
Personen du fick sms av: Mamma
Gången du åt en 7-eleven korv: länge sen
Gången du var utomhus: igårkväll
Gången du sov: i morse?
Gången hela din familj åt middag tillsammans: oj de va längesen
Saken du köpte:
mat o toapapper igår

Om dig

Namn: Moa
Ålder: 17
Smeknamn: Mowa, Mowiisen, mowii
Syskon:  Storasyster och lillasyster :)
Sysselsättning: ingenting just nu
Bra egenskaper: ja du... Jag vet inte
Dåliga egenskaper: Jag har lätt att bli arg... :D
Linje/klass: ingen just nu
Hårfärg: Blond med mörkbrunt underhår
Ögonfärg: isblåa
Skostorlek: 38-39
 insåg precis att de e typ samma frågor som i förra testet..

Av Moa Lindqvist - 17 oktober 2011 11:31

1. Hur gammal är du om fem år? 22
2. Vem var den sista du träffade? Johan
3. Hur lång är du? 167 långa och vackra centimeter
4. Vilken var den senaste film du sett? Film vet ja inte men serie va iaf En ängels tålamod
5. Vem ringde du senast?  Mamma
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Jag kommer!!! - Johan
7. Var är dagens planer? skriva lista på ev praktikplatser, sen blire nog bara o ta de lugnt tills Johan kommer hem, o då blire fix! :)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Smsa
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?  Ifrånflyttadepgaenellerenannananledning*
10. När såg du senast din mamma? igårkväll
11. Vilken ögonfärg har du? Isblåa
12. När vaknade du idag? halv 10 typ
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja.
14. Vilken är din favoritplats? hemma hos pappa bakom boden på berget :)
15. Vilken plats föredrar du minst? SJUKAN!
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen aning ;o
17. Vad skrämde dig som barn? Mörker
18. Vem fick dig att skratta senast? Johan
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja
20. Har du stationär eller bärbar dator? stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Linne och trosor
22. Hur många kuddar har du i sängen? 7..
23. Hur många landskap har du bott i? Ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan? ohja..
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
26. Är du social? Ja de tycker jag
27. Vilken är din favoritglass? twister
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa hus
29. Tycker du om Kinamat? <3
30. Tycker du om kaffe? Nooo
31. Vad dricker du till frukost? Mjölk
32. Sover du på någon särskild sida? Höger eller på magen :)
33. Kan du spela poker? Nej
34. Tycker du om att mysa? Ja.
35. Är du en beroendemänniska? Nej
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? nää
37. Vill du ha barn? Ja när ja blir äldre
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder
42. Äger du dyra smycken? Min förlovningsring?
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? en cigg haha ,;)
45. Vem är den roligaste människan du känner? Måpste nog svara Johan där.. Det vill säga när han ör på sånt humör.
46. Välj ett ärr på din kropp?  Måste nog bli det på mitt vänstra pekfinger.. Skulle skära i kartong med en sax (va typ 5-6 år) och slant till och skärde mej ända in till benet ;s
47. Vad har du för ringsignal? Orkarintekollavaddenheter*
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? tror inte de
49. Flirtar du mycket? nej
50. Vart togs din profilbild för din blogg? nån gång när ja va full.. haha ;P
51. Kan du byta olja på bilen? Nej men ja kan kolla ;)
52. Har du fått fortkörningsböter? neej
53. Vilken var den senaste bok du läste? Kommer ikke ihåg
54. Läser du dagstidningen? nepp
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nää
56. Dansar du i bilen? Nepp
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? ingen aning ;O
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Guide för hur man sätter i löshår (a)
59. När var du i kyrkan senast? när melinda sluta femman i somras
60. Vilka personer utmanar du? Go for it dom som vill.

Av Moa Lindqvist - 17 oktober 2011 11:24

1. Jag kan vifta på öronen

2. Jag kan rulla på magen

3. När jag va liten så kunde jag sjunga riktigt bra, nu kan jag om jag vill vilket inte är så ofta ;)

4. Jag kan vända mej själv ut o in typ. Nej men jag är grymt vig och har över rörliga leden.

Av Moa Lindqvist - 16 oktober 2011 12:42

Blev inge fix med Ronjas löshår sist, men fixar bilder den dan de blir av ist :)

anyway, i fredags så kom Luddepudding in te stan o sov hos mamma med mej :) trevlans! Lina va där en stund oxå :)

Sen igår så blev de lugnt på dan, käka pizza o så med mamma o johan, sen kom Lina så satt vi där uppe o snacka lite skit, ja fixade mej o så :)

Sen gick vi ut på "stan" en sväng, och de va ju minst sagt väldigt intressant haha (y) Sen Skulle hon gå te Natta o hämata cigg, men de sluat med att vi blev kvar där tills typ 1 , då följde hon mej en bit hemåt sen vart de in o kolla på film o sova :)


Och idag är jag på sådär äckligt bra humör, vene riktigt varför. Antagligen pga människorna ja har varit med i helgen. Jag har inte känt mej beroende av nån Och ja känner liksom att alla människor jag behöver för o må bra har funnits där hela tiden, bara de att jag har lagt min tid o energi på andra som absolut inte tillhör kategorin Vänner. Fy fan va bra jag känner mej!

Av Moa Lindqvist - 14 oktober 2011 10:18

humm.. igr kude ja prata någelunda för då va jag bara lite hes, men idag när ja vakna så kunde ja inte få fram ett ord, tror fan ja har åkt på halsfluss eller nått :( har försökt prata i telefon med mamma nu på fm, men de sluta med att jag får smsa vad jag vill ha sagt..

Blir med andra ord en jäävligt lugn helg för mej. Tänker inte gå utf dörren!

Men idag har ja iaf grejjer o göra, ska snart gå upp te mamma o färga o behandla Ronjas löshår så det är torrt o fint tills mamma kommer hem med keratinpluppar sen. Och nu tar jag med mej kameran och visar en steg för steg hur jag har gjort :) pussipuss ♥

Av Moa Lindqvist - 13 oktober 2011 22:12

I knooow!

Men har legat tvärdålig hela dan, och nu ska ja äntligen krypa ner i sängen med min hesa hals, svullna näsa, bultande öra och rethosta och SOVA!

Hörs i morrn! ♥

Av Moa Lindqvist - 12 oktober 2011 15:05

Halluw,, har kommit hem från pappa nu o käkat lite. Mamma har snart klippt färdigt Nisse nu, han blir så fin så :) vart en liten kort update , ska kolla på tv nu o vila en stund. Seeya !!

Av Moa Lindqvist - 12 oktober 2011 09:01

Lyckades efter mycket om och men somna om igen förut, så nu känner jag mej väl kanste liite  piggare.  När ja gick upp förut så vred ja på spotify på bött och skulle börja sjunga med till musiken, ah jo tjena de ända som hörs är ett pipigt gnäll ifrån halsen, är så jäkla hes! haha usch va tragisk jag känner mej ;) Förkylnings jäkel försvinn!!!!


Nu ska ja iaf klä på mej, borsta tänderna, gå o sätta hundarna i bilen och sen gå upp till mamma , för sen ska vi åka ut te pappa o fortsätta klippa nisse :)


 

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards