mooaass

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Moa Lindqvist - 18 oktober 2011 22:46

Jaa de är säkert många som undrar hur det är med mej o Johan nu, i o med att jag har varit väldigt tyst om de på senare.

Gud jag vet inte ens vart jag ska börja..

Jag började väl känna att när han var borta så saknade jag honom inte, vi gjorde ingen tillsammans, och jag strunade fullständigt i vilka tjejer han träffade. Men jag lyckades väl ignorera dom varningarna och lotsades som om allt var som vanligt. Men sen på cruisingen i somras så kom det fram att han hade varit med en annan. Och då fick jag nog, men de sjuka var att jag vart varken arg eller ledsen. Jag brydde mej knappt.. Ja vart givetvis förbannad just den kvällen..

Nu har jag kommit över det, men absolut inte förlåtit. Och nu är han istället min bästa vän ever. Jag går till honom när jag är ledsen arg eller glad, vi har hundarna tillsammans och gör allting tillsammans. Men utan krav på att vi är tillsammans. Ingenting är bestämt eller planerat, vi tar dagarna som dom kommer , och jag kan nog säga att jag har aldrig mått så bra under våran tid. Jag behöver inte bry mej och inte han heller. Det är svårt o förklara rättvist.. Vissa dagar vill jag bara vara med honom, men då är det inte svårare än att jag är det, och saknar jag honom så säger jag det oxå, likaså Johan men ah, kan jag lära mej o lita på han och om känslorna sväller upp igen så jaa visst vi kan nog bli "tillsammans" igen, men det är inget jag tänker på just nu. Jag fokuserar bara på att jag själv ska må bra.


   

     

       


Av Moa Lindqvist - 18 oktober 2011 22:36

Jaa eller typ.. Emma har gått ner jätte mycket i vikt den senaste veckan, hon har verkligen inet ätit nånting ur matskålen. Och jag vill helst inte ge henne "vanlig mat" i o med att hennes mage är så känslig. Men förut så tröttna jag och stallde mej och koka säkert 15 lasagneplattor åt henne med massa smör och ett paket riven ost på. Hennes mage kommer säkert o va skit i morrn men å andra sidan så har hon faktist fått i sej ordentligt med mat nu.. Usch jag hatar verkligen när det blir såhär, vet absolut inte hur jag ska göra.. Får väl antagligen försöka ge henne blötmat tsm med de vanliga torrfodret nu ett tag framöver. Fattar inte att vi jämt ska ha sån otur när det gäller hundar och hundmat.!! Och NEJ jag tänker inte byta foder för hon har ätit samma mat sen hon kom till oss i sommras utan problem..

gaasch!..


 

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards