mooaass

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Moa Lindqvist - 7 oktober 2011 10:29

Har ju under veckan sett mej själv som inprincip frisk, men så igår när vi hade varit hos Emelie och kommit hem så började mitt högra öga fucka ur totalt. allt vart suddigt och ja kunde knappt se nått på det. Sen började synen komma tillbaka men då fick jag ont i ögonhålerna ist som sen gick ut längre bak i huvet. Så tvärdäcka på mammas soffa och vakna upp o mådde ännu sämre sen , så jäkla otäckt! ;s Gick iaf hem o duscha o åt och tvärslockna i sängen sen. Och i morse vakna jag av världens host attack och jordens huvudvärk som fortfarande är kvar. Usch jag orkar verkligen inte vara sjuk längre :/ Ska se till o knapra alvedon idag och sen i eftermidda ska jag se till o komma ut i friska liften ordentligt!


 

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards