mooaass

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Moa Lindqvist - 9 oktober 2011 21:53

Har precis skickat hem Melinda som va här o åt en sväng ;) Ska alldeles strax krypa ner i sängen med en cola och ostkrokar ♥

Update: Röker med Lina först!

Här har ni bilderna från igår!

                     



Av Moa Lindqvist - 9 oktober 2011 20:40

 

vet ni hur sjukt trött jag är på facebook aka fb? Facebook va ju igentligen till för att folk skulle skriva vad dom gör just nu. Men det har blivit nån form av klotterplank där man skriver : aah buhu jag vill inte leva längre, cutcut nu skär jag mej, ligga?, jag är gravid!

folk förlorar jobb pga vad dom skriver på fb, folk blir osams pga vad som skrivs på fb. Jag tänker inte skriva att jag är ett dugg bättre än alla andra för jag har oxå skrivit dumma saker på fb, Men å andra sidan har jag bråkat med EN person på fb, vilket jag ångrar idag, men ah ni hajjar grejjen. Jag passar mej jäävligt noga för vad jag skriver.

Ist för o skriva,: idag har jag bråkat med mohammed och hans kusiner så skriver jag typ bara 100 :@ . Moget? Nää men ingen annan behöver då veta att jag och mohammed har bråkat och om vad men ja har samtidigt avreagerat mej lite. Igår hade jag en superbra kväll som gick helt käpprätt åt helvete när jag sen loggade in på fb och såg vad som hade skrivits där. Och då ställer jag bara frågan, är det sunt att man påverkas så starkt av vad som skrivs där? Det är en fucking jävla sida där man kan skriva korta små kommentarer och ladda upp bilder samt spela spel. INTE ENS HELA JÄVLA LIV!! Man har ett liv och det går inte ut på att facebook ska driva de. Har jag rätt? Nu mera styrs nästan allt av fb, mobbning sker inte i skolan längre utan på fb.

Jag kanske bara utstrålar dubbelmoral när jag skriver som jag gör och sen inte tar bort mitt konto? Men jaa jag kan erkänna att jag är beroende. Jag måste kolla min fb minst en gång om dan, annars känns det som att jag har missat massor. Jag personligen hatar att jag och dom flesta andra påverkas så mycket ! Tex ni som kommer att läsa dehär inlägget , hur många går in här via min Fb? Burn mtf facebook burn!


Av Moa Lindqvist - 9 oktober 2011 11:40

Fyy idag mår jag ännu värre :(

Va ju på inflyttningsfest hos Emelie igår, tog ett par cider och tyckte ja mådde hyffsat bra, men sen börja rethostan komma tillbaka och näsan börja rinna (inte lyckat när man är lite smådragen på de oxå..) Så de va bara o knalla hemåt och ta ut hundarna, in o ta hostmedicin och sen sova. Så va hemma runt halv ett inatt .

Men fram tills de att ja börja må dåligt igen så fy fasen va kul ja hade ! :)

Lägger upp massa bilder senare.


 

Av Moa Lindqvist - 9 oktober 2011 00:21

Det har hänt alldeles för mycket nu.. Jag orkar inte med de här länge, Vi orkar inte ! Hur mår vi? När får jag nånsin höra frågan : Hur mår ni/du? Hur känner ni?

Aldrig!.. Vi ska bara gå och vara tysta, stötta vänner och familj, men när blir vi stöttade?

Ingen vet ens hur Vi mår..


  Jag älskar dej lillasyster, Vi klarar de här . Du och jag

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards