mooaass

Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Moa Lindqvist - 12 oktober 2011 15:05

Halluw,, har kommit hem från pappa nu o käkat lite. Mamma har snart klippt färdigt Nisse nu, han blir så fin så :) vart en liten kort update , ska kolla på tv nu o vila en stund. Seeya !!

Av Moa Lindqvist - 12 oktober 2011 09:01

Lyckades efter mycket om och men somna om igen förut, så nu känner jag mej väl kanste liite  piggare.  När ja gick upp förut så vred ja på spotify på bött och skulle börja sjunga med till musiken, ah jo tjena de ända som hörs är ett pipigt gnäll ifrån halsen, är så jäkla hes! haha usch va tragisk jag känner mej ;) Förkylnings jäkel försvinn!!!!


Nu ska ja iaf klä på mej, borsta tänderna, gå o sätta hundarna i bilen och sen gå upp till mamma , för sen ska vi åka ut te pappa o fortsätta klippa nisse :)


 

Av Moa Lindqvist - 12 oktober 2011 05:24

usch vaknade för nån timme sen av att ja typ inte fick nån luft. Täppt i näsan och de känns typ som att mitt luftrör är som ett sugrör. Så fick slänga i mej bricanyl o pulmicort snabbt som satan!. Nu är de lite bättre men då kan ja inte sova för att ja har lock för ena örat och hostar sönder ist!..

Lagom jävla kul o vakna när de e pissmörkt ute och ingen annan e vaken typ! :@

Väntar på att Johan ska vakna så ja kan sätta på tvn iaf..

 

arg chey!

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards