mooaass

Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av Moa Lindqvist - 26 oktober 2011 21:35

Fyy de här vart en jobbig kväll..

Melinda har legat i över 40 graders feber nu i en vecka. Och ikväll fick mamma nog o ringde sjukvårdsupplysningen som sa att dom skulle åka te jourcentralen i örebro vilket dom gjorde där dom konstatera att hon hade den där smittsamma lunginflamationen. Så hon fick pencilin och fick åka hem. Men på vägen hem så hostade hon så att hon spydde blod, och det va inte lite heller. Så när dom kom hem så ringde mamma igen och då sa dom att dom skulle åka te akuten direkt. Melinda gick in o la sej o sov i typ en kvart medans mamma fixa lite. Och när ja skulle gå in och väcka henn eo säga att dom skulle åka så bröt hon ihop totalt stackarn. Usch, hatar o se henne såhär. Men samtidigt så vet ja att dom tar väl hand om henne där inne.. ♥ Vet hur hemskt det är att få sova på sjukhuset men ja hoppas samtidigt att dom behåller henne över natten tills dom verkligen vet vad det är!


 

De ordnar sej ska du se ♥

Av Moa Lindqvist - 26 oktober 2011 10:49

Igår blev de ju att åka te örebro med mamma tidigt på morgonen. Somna när vi åkte förbi marieberg och vakna när vi åkte förbi där igen. Skulle igentligen ha lämnat in min kamera , men kl va bara 9 så media markt hade inte öppnat än. Så de blev hem på dirr o sova. Sen upp till mamma o äta en pannkaka ;) sen åkte ja te örebro igen med maddis, mormor, emil och sonny. Blev mega, citygross och marieberg o kolla efter en jacka men hitta ingen. Sen lyckades ja lämna in kameran iaf 3 minuter innan dom stängde, YESS!!! hoppas dom kan hitta felet för nu  Saknar jag min älskling :(

anyway, idag ska vi väl fortsätta leta jacka till mej . Sen så ska ja ev sälja en av våra iPads :)


SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards