mooaass

Alla inlägg under mars 2011

Av Moa Lindqvist - 5 mars 2011 22:41

Bläääh!


    



Ah typ så känner jag mej! Näsan rinner precis hela tiden, och jag har ont i näsan, halsen och längst bak i tungan, och påsarna under ögonen ska vi inte ens tala om!.. Fy satan asså, de va längesen ja mådde såhär dåligt ;o Det bara bränner i näsan, precis som när man har tagit för mycke näs-spray ni vet? Fast näs-spray använder ja inte, så ja vette tusan va de e som har hänt ;o ? Va bara tvungen o beklaga mej lite, och nu ska jag sova. Gonattt

ups

Av Moa Lindqvist - 5 mars 2011 16:42

oops

 

 

Soman vid 10 förut och råkade visst sova te halv 1, då ringde Lina o väckte mej . Haha.. Gick iaf på dirr upp te mammas lägenhet där vi greja lite, sen gick ja o Maddis ner o handla lite gott tills ikväll:) Och nu har ja o Johan precis kommit hem och nu håller jag på med maten o han diskar. Ikväll blire chips, dipp, cider och melodifestivalen + mys :) höhö, Puuuuss

 

   

Av Moa Lindqvist - 5 mars 2011 08:36

*Glömde bort*

 

 

Glömde helt bort o blogga igår ;o Gick ju upp halv 6 och åkte te skolan o va där te 12, sen åkte vi hemmåt, o mamma släppte av mej i stan. Sen gick jag hem te Johan, o då käka vi nästan på direkten, sen börja vi plocka ihop lite grejer te mammas lägenhet, ner o handla sen upp te lägenheten o satte upp lite gardiner o så. Sen gick vi hem runt halv 9, och då prata ja lite med lina, sen blev de att gå bort te brandstationen o röka med henne, sen hem o sova :) Så ehm ja, jag hann inte helt enkelt .

Och idag ska vi hjälpa mamma o flytta ännu mer grejer, och (kanske) röka ännu mer med Lina, I dono.. Nu ska ja iaf krypa ner i sängen igen o försöka sova nån timme till :)

 

  

Av Moa Lindqvist - 3 mars 2011 20:54

*Duktigt*

 

 

aaw ja har varit i skolan heela dan idag ! :) klapp på huvet till mej då .

Sen att de finns cpn där som får en att helt o hållet tappa lusten är en annan femma, och nej jag tänker inte bry mej för jag är inte där för o bli bästis med alla utan för att få en utbildning :)  Seen iaf när ja kom hem så va ja uppe hos maddis en sväng sen blev de att gå hem o gö mat o lite så. Och nu har jag precis kommit in från balkongen, satt där o tjöta med Sandra en stund, och nu väntar jag på att mamma ska ringa mej sen blire plugg o sova (= ah ne tjaahrå!

 

  

Av Moa Lindqvist - 2 mars 2011 20:13

tvätt o fix

 

 

Har hållt på med mitt lilla helmiga projekt hela dan så nu har ja ont i mina små fingrar.. :/ Menmen bra blire! :) Nu ska jag iaf strax börja med maten, tvätta håret, äta, hämta tvätten, och sen duscha :) seeen ska jag sova!

H&M

Av Moa Lindqvist - 2 mars 2011 12:11

H&M

 

Har suttit och kikat runt lite på H&M nu på morgonen, och jisses av mycke snyggt ja hitta ! :)

 

 

 

99:-

 

39:50:-

 

  

249:-

 

  

39:50:-

 

  

99:- 

 

Av Moa Lindqvist - 1 mars 2011 22:25

Måååste ha!

 

Jag är så kär, den är så snygg, och jag Måste köpa den!

 

  

 

349:- på bonprix.se

Av Moa Lindqvist - 1 mars 2011 21:59

Emil o Tindra



                              


SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards