mooaass

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Moa Lindqvist - 8 mars 2011 22:40

Fullt upp..!



Vet att ja slarvar sjukt mycke med bloggningen nu, men ja har fullt upp med änglar, påsar, halsband och ja gud vet vad! Och sen är ja ju döds sjuk oxå.. Nä men ja är dunderförkyld och och de känns som att ja ska dö, kvävd av mitt snor. Haha! Stackars Johan, jag gnäller mer än den manligaste mannen när ja är förkyld. ;O Nu har jag iaf gnällt färdigt för idag så nu tänkte ja krypa ner i sängen o kolla på film. Gonatt<3


    

Hemsidan

Bloggen

Av Moa Lindqvist - 8 mars 2011 18:12

Väntar..

 

På att mamma o dom ska komma hem så ja kan gå dit o greja lite. Och vad ska jag göra? Joo jag ska göra massa smycken. Fick ett paket idag med alla grejer. Sen när allt är klart (förhoppningvis ikväll) Så tänkte jag lägga upp en del på tradera bara för skojs skull o se om de går åt så att säga. :)  Lägger upp bilder på allt på "ängel bloggen" ikväll. Kolla då va! :)

 

  

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards