mooaass

Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Moa Lindqvist - 25 mars 2011 21:56

Hallojjj!


Har legat alldeles sjuk idag.. Har feber o skit. IGEN!! ;@ Usch nä men de går väl över nån gång (=

Idag då.. Gick upp vid halv 9 typ och prata med mamma lite sen mådde ja dåligt o gick o la mej o sov nån timme, sen åkte jag, johan, maddis o sonny bort te Netto o handla lite, sen konsum och sen hem. Och när vi kom hem så käka vi lite sen sova ja en stund till. Sen gick vi upp te mamma o åt vofflor. Sen blev de att va där hela kvällen. Jag, Johan o Melinda gick bort te ica en sväng oxå o handla lite. Och nu har vi precis kommit hem, och ja tänkte strax steka lite fiskpinnar me dillsås. Yammie ;) sen blire att sova, vi ska upp vid halv 8 i morrn och åka upp te tiveden så hundarna får springa av sej lite (tar med mig kameran) och så ska Johan mata dom är äckliga kossorna, haha usch dööd åt kossor! höhö Puuussss va

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards