mooaass

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Moa Lindqvist - 23 mars 2011 20:46

Gaysson-Times!


Som jag skrev i förra inlägget så va vi iväg och hämta en ny kisse åt Johan för en liten stund sen. Hans förra katt Emil försvann för ca 9 månader sen och har inte sett tills sen dess, och nu tyckte vi att de va dags att han fick en ny.

Tanken va att vi skulle skaffa en Norsk skogskatt (helst röd) och döpa den till Emil oxå. Men så i Lördags så fick jag höra om en i Olshammar som hade röda kattungar men Korthåriga. Efter mycke om och men så ville vi ge dom en chans och åkte iväg och kollade på dom och både jag och Johan fastnade för en utav dom som fick följa med oss hem :) Och nu har vi döpt honom te Gaysson .Och de roliga är att han ser precis ut som våran andra katt GayLord ;P


       


  
 

Av Moa Lindqvist - 23 mars 2011 20:41

Idag och så tyyyyp!..


Ja jösses!. Har typ inet gjort nått idag heller förut o varit ute med Maja och nu på kvällen va ja,Johan, Melinda o Sonny iväg och hämta en kisse te Johan (berättar mer sen) Och nu har vi precis kommit hem och håller på med maten. Blir hemmagjord pizza Á la Moa ;)


1: Lägg på liite räkor och en jäkla massa champinjoner

   

2: Lägg på typ ett ton med skinka.

   

3: På med en massa ost och in i ugnen på 200 grader i ca 15 min

  Sen har du en decimeter hög, förjäkla god pizza :D 

Av Moa Lindqvist - 23 mars 2011 20:38

Foto-Times!


                     

Av Moa Lindqvist - 23 mars 2011 20:34

Bilder på Emil från dom senaste dagarna.


 

             



  Och nu över till nått helt annat..

 

;D

Av Moa Lindqvist - 23 mars 2011 15:18

Love-Times! :*


         

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards