mooaass

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av Moa Lindqvist - 26 mars 2011 22:00

Snaart klar


Eehja de blev väldans mycke inlägg nu på kvällen, men de e bara för att jag har tagit fruktansvärt mycke kort :O

Jag o Melinda gick iaf ut lite innan vi skulle hämta Molly och tog lite  ehm ja flumkort typ.. Haha


              

Av Moa Lindqvist - 26 mars 2011 21:53

Hund dagis?


Närå, men Sandra ringde förut och fråga om ja unde ha Molly ikväll/Natt , så hon kom o lämna henne runt åtta, och i o med att vi ändå skulle bada knut, doris o maja så fick hon bli tvättad oxå. Massa myys (= Nu är Maja o Molly hemma hos mej o Johan, och vi ska väl snart gå o lägga oss tänkte ja, så får vi se när Molly åker hem inatt :)

Tog massa kort på dom förut^^


                             

Av Moa Lindqvist - 26 mars 2011 21:49

Tog massa kort förut när Maja, Doris och Knut busa när vi va i tiveden (=



                                          

Av Moa Lindqvist - 26 mars 2011 21:47

Äre vår eller???


           

Av Moa Lindqvist - 26 mars 2011 15:51

Jobbig morgon..


Ja fy och usch!.. Lyckades försova mej i morse.. Och när jag stressa runt här så börja ja må dö-illa och fick springa iväg o spy, fifan! Kom iaf iväg te tiveden vid 10 nån gång. När vi kom fram så fixa Johan kossorna, sen fick hundarna springa av sej lite och jag tog lite kort sen åkte vi in te stan igen (= Och nu har vi ätit och sovit ett par timmar, så ja känner mej hyffsat fräsch nu.


         

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards