mooaass

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Moa Lindqvist - 11 mars 2011 21:55

Sova?

 


Ja ursäkta för mitt lilla damputbrott i inlägget innan, men #!?=!# :@

Ehja mowa är väldigt arg just nu.. Men nog om de, Råka somna på soffan förut efter att vi hade ätit och så lyckat för mej att kunan sova inatt liksom..

Måste iaf upp tidigt i morrn o eventuellt åka te örebro me Mamma, Pappa, Melinda o Johan. Vi skulle hämta en säng (ingen kommentar) och sen måste ja te MediaMarkt och se om dom kan göra nått med min Kamera, Tappa ju den i golvet igår :'( Så de där Uv glaset längst fram sprack, och för hoppningsvis så kan dom fixa de utan att de kostar typ en Miljon?? Usch mitt hjärta gick sönder när den krasha.. :'(

Nu ska jag iaf ta en cider, sen blire sängen med ostkrokar och påskmust :)


  

...

Av Moa Lindqvist - 11 mars 2011 21:44

Det kallas Familj va?


Nu har jag fått nog, jag är så jävla trött på dina jävla idiot grejer du får för dej hela jävla tiden. Du är så jävla falsk ditt äckel! Först så kan du ringa och va huur trevlig som helst och nästan slicka röv för o få de du vill, men när man ber Dig om något då jävlar,. antingen så slänger du på luren i örat på en som en liten jävla fjortis eller så får man bara ett spydigt svar tebax, och du kommer med dina jävla dumma bortförklaringar. Du är ju för fan dum i huvet på riktigt karljävel! Du har valt ditt nu, och har ditt eget lilla liv och jag tänker bokstavligen be dej kyssa mej i arslet nästa gång du hör av dej och vill nått. Såra nån i Min familj EN gång till och jag lovar, jag ska göra ditt liv till ett rent jävla helvete bögjävel!


Som sagt, nu har jag tröttnat och jag tänker inte längre stå vid sidan av och se hur det här fortsätter.. Fuck you jäla gris.. Kapish?:)

Av Moa Lindqvist - 11 mars 2011 08:26

.



Har inte orkat blogga nått förens nu.. Två jäkla dagar har gått åt till o hosta sönder typ.. Så nu har ja dö ont i revbenen. Usch!

Och förutom de så har jag inte gjort så mycke.. Igår ungicks ja med Maddis hela dan, och de blir väl ungefär desamma idag. ust ja! Skickade med Melinda & Sonny lite smycken igår , sonny får sälja i småland och Melinda på sin skola. Hoppas de blir nått sålt bara.. Sen så är min sockersöta älskling så snäll att han ska gå ner på stan idag te en affär och höra med dom om dom vill hjälpa mej o sälja lite. Jag har knappt nån röst och känner mej inte helt 100 på att sitta o prata affärer så att säga så de får han sköta. Snäll-times där va :)


  

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards