mooaass

Alla inlägg under mars 2011

Av Moa Lindqvist - 16 mars 2011 22:37

Mycke just nu..



Vet att de inte blev några riktiga inlägg igår, men de e alldeles jätte mycke just nu.. För de första så kraschade min dator igår, och vart inte lagad förens sent på kvällen, och för det andra så har jag så himla mycke o lägga energi på just nu. Och sen så har jag ju faktist varit i skolan i 2 dar nu *klapp på huvet* och idag gick vi bara te kl 11, men kvart i 12 så satte ja o sandra oss o skrev en uppsats som alla andra ettor gjorde typ förra veckan. Satt i ganska exakt 2 timmar med min, hoppas ja får G nu iaf..


  

Av Moa Lindqvist - 15 mars 2011 06:32

  

adjöss!

Av Moa Lindqvist - 14 mars 2011 22:31

Färdig pluggat!..



Har precis kommit hem från mamma. Gick upp dit så hon fick hjälpa mej o plugga lite, så nu är nästan allt i svenskan klart! :) - känns as skönt! Nu sitter ja iaf emd hårfärg i huve, och ska väl strax gå o skölja ur de, sen blire dusch, en macka o sen sova. Ska faktist te skolan i mörrn. (kors i taket känns det som) ah ne nu ska jag hopap in i duschen, puuuuuusssss!

 

  

Av Moa Lindqvist - 14 mars 2011 18:46

Jag dömmer aldrig nån .. Men har du en gång dömt mej utan att veta vem jag är, får du skylla dej själv..

 

 

        

Av Moa Lindqvist - 14 mars 2011 15:37

:(



ååah jag saknar mina hästar super mega mycke idag.. Eller ja de gör ja i stortsätt hela tiden, men idag känns det extra jobbigt :( Orra vet ja ju att hon kommer tillbaka, men Skjona kommer ju liksom aldrig hem igen.. Jag vet att båda har de bra, men tänk om liksom? tänk om de händer nån utav dom nånting som gör att jag aldrig får se dom igen ?:(

Jag hatar mej själv för att jag inte tog vara på sista tiden med Skjona innan hon åkte.. Ochjag hatar att jag inte har gjort nått med Orra , att hon bara har fått gått i hagen..

 

                       

        

Av Moa Lindqvist - 13 mars 2011 21:20

Har skaffat mej en ny vän..



      

Av Moa Lindqvist - 13 mars 2011 21:08

Hemma igen..


Gick upp vid 8 i morse och hjorde mej i ordning lite sen gick ja o Johan bort te mamma sen efter en stund så åkte Pappa, Mamma, Jag, Melinda o Johan te örebo en sväng. Först blev de MediaMarkt, sen Marieberg och sist Ikea. Är skapligt fattig för stunden men fick med mej lite hem iaf :)


          

Av Moa Lindqvist - 12 mars 2011 22:44

På tal om skor?!


Såg att min kära friend Sandra hade lagt ut bilder på alla sina skor, och eftersom jag är så jäkla wannabe och i och med att ni absoluuut vill se mina så jaa häär har ni dom mina älsklingar!


                              

              

Dom kanske är smutsiga och trasiga en del ,meen jag älskar dom!! :)


flååt sandra!

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards