mooaass

Alla inlägg den 27 september 2011

Av Moa Lindqvist - 27 september 2011 22:23

så jäkla tråkigt ja har..! Fy fan hatar o va sjuk!.

Att jag vill göra nått nu, fast nää jag orkar inte.!


 

Av Moa Lindqvist - 27 september 2011 10:31

Blir att vara hemma hela dan och kurera mej. Har nämligen åkt på samma förkyldning som Johan hade för ett tag sen. Börja med att jag va hängig och hade ont i halsen igår , och så inatt bröt helvetet ut. Hostar så de känns som att lungorna ska explodera, och halsen är värre än nånstin. Och så har ja 38, 2 graders feber.

Tur att Johan fyllde på Spotify förra  veckan , annars hade jag nog dött.. ;)


Ah igår btw så åkte Pappa, Jag, Melinda och Ronja te hallsberg så alla vi förutom Ronja fick fixa pass. Sen släppte vi av småbarnen vid allé hallen, sen åkte jag o pappa te Viiby o käka, sen körde han hem mej :) lyckad dag med andra ord.

Av Moa Lindqvist - 27 september 2011 00:07


Tänkte ge er ett jätte bra tips på en kanonsida ! Den heter Kampanjakt och på den hittar man alla super erbjudanden som gäller just nu, tex resor, shopping ja allt mellan himmel och jord :)  HÄÄR  Har ni den :)

   

  

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards