mooaass

Alla inlägg den 14 september 2011

Av Moa Lindqvist - 14 september 2011 18:54

Jaa jag presenterar väl dom en och en. :)


Mamma: Hon heter Tina och är 48 år, bor här på storgatan med min lillasyster Melinda och deras två hundar Doris och Knut. Hon har dom senaste 15(?) åren jobbat hemma hos pappa med att koka kräftor och fixa typ, eller hur man nu ska förklara.  I vintras gick hon en utbildning på kvarntorp trafikcenter så nu får hon köra lastbil o grejer. Med andra ord så har jag en riktig rallymorsa ;) det är därifrån jag har fått mitt såkallade drygface ;) haha!

 


Pappa: Han heter Kennet och är 53 år. Min och Melindas pappa.  Han bor själv ute på fatburen med hunden Nisse och katterna svarten och Ivar. Han jobbar mestadelen av året som yrkesfiskare (kräftor). så jaaa vi har växit upp med att äta kräftor dag ut och dag in ;) Nu den första oktober flyttar han in till stan han med, men han kommer ha kvar huset på fatburen och fortsätta fiska:)  När jag va liten så var pappa min idol och bästa vän. Vi brukade fiska, jaga och göra typ allt ihop, nu är det väl inte riktigt så menmen..

 



Madeleine: Madde (men vi har alltid kallat henne Maddis) är 24 år och bor tillsammans med sin sambo Sonny och deras son Emil här på storgatan sen 2-3 år tillbaka :) När vi var små hatade vi varann men nu är hon en av dom jag umgås med mest. Nu väntar hon barn igen , som kommer att bli mitt gudbarn och är beräknat 7 dagar efter min 18-års dag :D weeii*




Melinda: Hon är 12 år och haha jaa vad ska jag säga? Där har ni en miniatyr av mej som 13-14åring. Fast hon kör sitt eget race här i livet. Hon är unik på sitt sätt . Och jäklar där har ni en brud som inte tar skit. Hon kan även vara världens surpuppa, och bortskämd som satan. Me jag antar att det bara är hennes personlighet. Hon står mej iaf väldigt nära  :)

 


Jaa de va min familj det :) sen så har jag en bror oxå, men han har jag ingen kontakt med idag och därför har jag inget att skriva om heller :)

Av Moa Lindqvist - 14 september 2011 18:50

Kommer följa en lista nu framöver (eller ah försöka iaf) , i o med att jag inet har så mycke annat o skriva om ;) och alla listor och trams kommer i fortsättningen att hamna i kategorin "Listor och annat*" för den som vill sno ;)


1. Min Familj

2. Mina djur

3. Mina tatueringar/piercingar

4. Så såg jag ut förut

5. Min musik

6. Mitt hem

7. Skolan

8. 10 saker ni inte visste om mig

9. Bloggar jag följer dagligen

10. Dolta talanger

11. Kärlek          

12. Min framtid

kommer fylla på listan lite efter som :)

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards