mooaass

Alla inlägg den 19 september 2011

Av Moa Lindqvist - 19 september 2011 22:57

Ooh jusses , de här blir ett långt inlägg ;)

Rablar dom i samma ordning jag gjorde dom.

Tatuering nr 1:

    Anledningen till att det står namn i varje stjärna är för att dom representerar varje familjemedlem. Men namnet Pirren funderar jag p o byta ut till Emil :)

Och lindqvist är ju mitt efternamn :)



Tatuering nr 2 & 3:

  Anledningen till att jag valde att tauera in Mamma & Pappa på handlederna är så enkelt att jag vill ha dom där :) Mamma sitter på höger handen där Lindqvist står för att jag har fått efternamnet av henne. Och Pappa står på  vänster för att jag ahr fått Lundström av honom :) 



Tatuering nr 4:

    Lundström är mitt andra efternamn. Dom två översta fjärillarna representerar Farfar och Morfar, och fjäörillen längst ner i mitten står för min farmor. Ingen utan dom finns med oss idag


 


Tatuering nr 5:

  Här har vi då mina tre stjärnor och Ett M. Det har lite med Girlpower o göra. Maddis, melinda jag och mamma, samt Maja :) Den sitter på halsen :)



Tatuering nr 6:

    usch det bara ryser i kroppen när jag tänker på att den sitter där bak, ni ska bara veta ilken smärta jag gick igenom för den här. usch! Tycker den är snygg som fan, men mår nästan lite illa av att jag snart ska tillbaka och göra färdigt den. Körsbären ska fyllas i och det ska stå enjoy över dom. huua.. första tatueringen jag bröt ihop och grät under tiden.. sen så hade jag lite otur med läkningen oxå. den sprack upp och det rann sårvätska ur den under 2 veckors tid. Men nu är den som den ska :)


Piercingar

    

Än så länge har jag 1 i tungan, 4 i läppen och 2 i ögonbrynet :)    Men har haft lite överallt, nalveln typ 7 ggr, höften, bröstvårtan och smiley :)  

Av Moa Lindqvist - 19 september 2011 10:04

så jag vet knappt vart ja ska ta vägen. Somna ändå tidigt igår :O..

anyway i fredas kom madde te mej en stund, trevligt:) Sen knalla jag bort te kenny o va me han o ken hela kvällen/natten. Så jag hade en lyckat freda iaf :)

Och igår blev de lugnt, och på kvällen tog jag och Melinda Kita och Emma och knallade bort te ica o handlade lite, träffade även Mia o Sandra där.


Och idag blir de lugnt , Johan är hemma idag så blir nog att vara med han.

Känns som att vi knappt ser varann längre, eller ah jag kanske bara känner så för att han var borta hela dan igår. hah :) Ska försöka övertala mamma att vi åker ut te pappa sen så Maja får springa av sej lite bakom fyrhjulingen, sen ska ja försöka fota Nikita o Emma, om vädret tillåter :) Lägger upp bilder isf :)


 

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards