mooaass

Alla inlägg den 20 september 2011

Av Moa Lindqvist - 20 september 2011 23:56

Har precis kommit ut ur en ljummen dusch. Man sover så himla mycket bättre när man har duschat svalt innan! 

Ah de blev inga kort idag, men Melinda hjälper mej i morrn ist snäll som hon är ! :)

Ska se te o lägga upp dom här sen när allt är fixat o klart :*

Ah ne nu ska ja iaf klä på mig nattikläder och krypa ner i sängen o glo på tv tills ja somnar.

Nattinatti :*

 

Av Moa Lindqvist - 20 september 2011 15:38

             

  En bild säger mer än 1000 ord ;)

Av Moa Lindqvist - 20 september 2011 10:48

  Usch sitter och nyser som satan , och halsen svider varje gång jag sväljer :'/ Trodde jag va den enda som hade klarat mej ifrån den där jäkla förkylningen. ;O

Menmen, igår blev de iaf att åka ut te pappa så maja fick springa av sej lite efter fyrhjulingen , hon tycker ju de e så kul :') Fick öven såga bete där. Sen åkte vi in te stan o käka och sen blev de att gå ut o träffa Sandra en sväng,+ att jag lyckades övertala mamma så Nikita sov här i natt :D gick jätte bra förutom att hon bet Maja över ryggen . Meen ingen större skada skedd :) Nu ska jag iaf strax rasta doggarna, sen upp te mamma och rasta hennes oxå i o med att hon är med Pappa o Johan ute på sjön idag :) Sen vid 5 så kommer Sandra o hjälper mej o hålla Emma och Kita så jag får fota dom , blir kanon!

Ah ne men nu ska jag ut med hundarna :)

 

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards