mooaass

Alla inlägg den 23 september 2011

Av Moa Lindqvist - 23 september 2011 13:48

Har totalt glömt bort bloggen :O  haha! Nej men seriöst , har inte haft en tanke på o blogga dom senaste dagarna ;o

Jaha vad har hänt då? Inte ett dugg typ. I morse ringde Emelie o väckte mej, så gick ut o rökte och tog en kortispromenad med henne , sen gick jag in o spela lite mariokart medans Johan va nere på Åhlins o köpte en ny nätverks kabel för den hade ju nämligen Emma tuggat av medans ja va ute.. *suck* Men nu är de iaf fixat så nu har vi internet och tv igen! Sen dess har ja o Johan typ bara legat o pratat o kollat på tv. Va ute med hundarna en sväng oxå. Och nu ska jag snart knalla iväg med Emma o möta Lina o ta en rök :)

Ah o ikväll vete tusan vad som händer?, händer de inge kul så blire fredags mys med Johan och doggarna :)

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards