mooaass

Alla inlägg den 11 september 2011

Av Moa Lindqvist - 11 september 2011 23:06

ohyes äntligen! Har inte färgat håret sen typ en vecka efter Power meet = väldigt länge sen!

Kör på de gamla vanliga , mörkbrunt underhår och ultrabont över.

sitter iaf just nu och väntar på att kl ska bli 23:30 för då äre dags o skölja ur.

Ah nu vart de ett sånt där vääldans intressant inlägg igen! ;)


   

Av Moa Lindqvist - 11 september 2011 22:44

aboow,, Helgen har varit lugn faktist :)

Alldeles skönt har de varit kan ja ju ta o tala om oxå!

I fredas kom Ludde te mamma o klipptehenne o maddis, blev tidig kväll där!. Sen igår så blev de att åka te örebro o handla lite åt Melinda, sen åket vi te Laxå där pappa bjöd på mat :) Senare på kvällen deppa jag ihop totalt, så satt o prata med Linnna ett bra tag, fick höra lite skvaller som lös upp min kväll (Hah!) sen blev de att träffa Emelie på en röka o lite prat :) Och sen nån gång följde hon och Ken mej hem för de va nån äckelgubbe som stod och smög på oss ;s fyfan! Ah de e väl typ allt som har hänt ?

 

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards