mooaass

Direktlänk till inlägg 30 november 2010

DAGENS BLOGG!

Av Moa Lindqvist - 30 november 2010 13:30


Såhär gör du för att vara med: Kommentera det här inlägget med namn och blogg adress, och varför du vill bli dagens blogg.


Pris: Ett eget inlägg med länk och bild = Fler läsare.  

Jag väljer ut en vinnare ikväll eller i morgon bitti.

 

Lycka till!

 
 
emina

emina

30 november 2010 14:09

HEJ!
Såg denna (Dagens Blogg) som du startat här på bloggagratis tänkte det skulle vara ritikgt roligt att få vara med!
KRAM

http://www.emiina.bloggagratis.se

 
Sofia

Sofia

30 november 2010 14:59

Ja kan la testa att vara med :) Varför ska ja bli Dagens blogg? För att min blogg innehåller det mesta och bara är grym helt enkelt ;) Var gärna du med i min Veckans Blogg tävling :)

http://dixxonsblogg.bloggplatsen.se

 
Lina

Lina

30 november 2010 16:04

hejhej! Jag vill bli dagens blogg för att få mera bloggläsare och kommentarer. Och för att såklart utvecklas, om jag får många bloggläsare som skriver vad dom tycker. jag hoppas på att mina bloggläsare gillar min blogg och dom som bara råkar klicka sig in tycker att det är en bra blogg och fortsätter att läsa den. Jag skriver om mitt liv och vänner.
Puss & kram !

http://www.godisnappar.bloggplatsen.se

 
Simone

Simone

30 november 2010 17:58

hej :)
jag skulle vilja vara med för att glädja andra och få råd... jag skriver lite om mina krångliga kärkleksbekymmer och så, men klagar inte jämt ;) jag har fått kommentaren: den intressantaste bloggen jag läst, sjukt rolig!
tja, du kan väl ta en titt själv, tycker du jag förtjänar ett av dina inlägg, så sure :)

http://soptunnan.bloggplatsen.se

 
Edita

Edita

30 november 2010 18:08

Varför jag vill bli dagens blogg?
Jo pågrund av att min blogg innehåller massor som läsarna kommer att intressera sig av. Jag har redan läsare som följer den och komenterar, men det skulle inte varit farligt med fler läsare.
Min blogg drivs av mej som blir tolv nu om någon vecka. I den åldern och skriver massa poesier sedan skriver jag också om min,vardag,hobby,skola,kultur,kompisar,fotografi och annat.

http://editaa.bloggplatsen.se

 
emilia

emilia

30 november 2010 19:44

tjo (;
Jag har bloggat med gästlösen sedan i somras tills förra veckan när min kompis tvingade mej att ta bort mitt gästlösen för hon tyckte att andra skulle få se läsa blogg. Så jag är helt ny när det gäller att få läsare och sådant. Ingen vet ju om att min blogg finns. Därför vill jag ha en länk :) Jag har en egen julkalender på gång också som det skulle va kul om nån ville följa :)

http://www.emlansplace.bloggplatsen.se

 
Linda

Linda

30 november 2010 20:20

jag vill va med:)
för jag helt enkelt vill ha fler läsare & fler kommentarer, eftersom jag skriver ganska mycket inlägg på en dag och vill bli en stor bloggare:D

http://www.lindismalmis.bloggplatsen.se

 
Embla

Embla

30 november 2010 21:07

Haha, för att man alltid ska försöka ;)
Nä, men typ... För... det är kul när folk läser min blogg.
Man får olika perspektiv så saker och ting eftersom jag är en liten klassisk nörd som spelar Vivaldikonserter på fiol.
Bissy huvud taget :)

Tjo! Fin blogg ^^

http://lillarosatjejen.bloggplatsen.se

 
josefine

josefine

30 november 2010 21:42

Jag vill vara med för jag vill att fler folk ska vilja läsa min blogg och hoppas att dom följer dom har aldrig haft många läsare och jag försöker mitt bästa för att min blogg ska bli bra
jag skriver vad jag har gjort håller på med videoinlägg och det som kommer snart är en pannkaks inlägg som är super rolig som jag gärna vill dela med alla andra som finns :)

http://glossylips.bloggplatsen.se

http://glossylips.bloggplatsen.se

 
Jessie

Jessie

30 november 2010 23:34

Hej jag skulle vilja vara med. För jag har en blogg där jag skriver allt som faller mig i för tillfället.. och så är folk dåliga på att kommentera som brukar besöka en..
skulle vara kul med fler :D

Kram!

http://itsjessie.bloggagratis.se

 
Malin (:

Malin (:

1 december 2010 11:29

hej !
jag är med, och skulle vilja bli dangens blogg för att få fler läsare, och kanske några kommenterer, som kan komma med egan åsikter haha (:
hoppas de gillla mig blogg .

http://machin.bloggplatsen.se

 
Mathiildaaa

Mathiildaaa

1 december 2010 14:28

Jag vill vara med för att jag vill få fler läsare till min blogg som kanske börjar följa den då om det är något för dom. Vet inte riktigt vad man ska göra för att fler ska läsa min blogg.
Jag har gjort mitt bästa. ^^

http://opsii.blogspot.com

 
Isabella Årestad

Isabella Årestad

1 december 2010 15:44

Jag vill bli "dagens blogg"
för:
jag älskar att blogga,vill verkligen få fler läsare på något sätt,tror verkligen att detta skulle hjälpa?!
jag har väll rätt många enså länge jag menar jag har ju inte bloggat så länge men jag vill ha fler..

får se...jag kan inte motivera mitt svar så bra men jag försöker allt!
Men detta skulle betyda något ENORMT för mig!
Kramar Isabella!

http://www.isabella-lovisa.bloggplatsen.see

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa Lindqvist - 28 december 2012 22:50

Hur jäkla lätt är det att vara vuxen, argumentera som en vuxen och i mångt o mycke tänka som en vuxen när man delar de med nån som fortfarande tror att hen är 15-16 .. Jag var mognat nått så fruktansvärt dom senaste två åren, ja tar hand om mej själv...

Av Moa Lindqvist - 18 december 2012 22:05

Sitter uppe hos mamma och tar en cigg under fläkten. Ska alldeles strax ta o gå hem tänkte jag. Ja och idag har jag väl inte gjort speciellt mycke. Vakna i morse utan att jag hade så sjukt ont i näsan/halsen efter kameraupplevelsen igår.. Där försv...

Av Moa Lindqvist - 17 december 2012 23:50

Ellooooh!! Förut hos doktorn så gjorde dom ultraljud på halsen samt gick in med en lååång äcklig kamera i näsan och kollade, och nästa steg blir skiktröntgen och efter det så får jag svar på vad det är för något jag har.. Nog om de, nu ikväll så ...

Av Moa Lindqvist - 17 december 2012 13:37

Oj de va verkligen länge sen ja va inne här.. Kanske är dags att ta upp de här med mitt skrivande igen. Just nu sitter jag uppe hos mamma och glor på tv och väntar på att kl ska bli 14.00 så vi kan åka iväg te Örebro. Ska till usö, och hoppas v...

Av Moa Lindqvist - 2 oktober 2012 07:02


Hejjhallåå!   Duktig jag var igår som lyckades ställa klockan på en timma för tidigt, IGEN! uh.. Igår blev det att gå upp kl 6 och följa med Mamma te Örebro för hon skulle röngta sin tå, sen blev  de Atle tippen, marieberg, lågprismagasinet, bl...

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards