mooaass

Alla inlägg under oktober 2010

Av Moa Lindqvist - 2 oktober 2010 09:33

gomorron :)

 

 

Eller gomorron o gomorron jag vaknade vid halv 5 förut och kunde inte sova :O Så gick upp och satte mej vid datorn så han jag sov med höll på o strypa mej :o haha..

 

Och idag håller jag tummarna för att vi ska åka te marieberg, mamma sa kanske igår så jag hoppas på de bästa :)

Av Moa Lindqvist - 1 oktober 2010 09:34

Åker te Mamsen

 

 

Ska åka te mamma en sväng. Hovslagarn skulle komma dit och värka hästarna, så jag ska väl hjälpa till där lite, sen så ska jag tjöta påna att jag ska få köra lite oxå :D Börjar bli riktigt duktig, om jag får säga de själv ;P

Sen vid halv 3 så ska jag på möte, och sen vet jag inte riktigt? Ludervig ville att jag skulle komma te honom men jag har nog ingen sjuss ;/ menmen! så kvällen verkar bli ganska lugn ? :)

Av Moa Lindqvist - 1 oktober 2010 08:10

gomorron!

 

 

Va på riktigt dåligt humör igår så därav så blev de inge bloggande... Skulle ha åkt te örebro igår men de sket sej, vilket gjorde att jag vart på ännu sämre humör ;/ Men men, de kommer fler ggr! :)

 

Så igår då? Jag gjorde ärligt talat inte ett dugg, låg bara hemma o glodde typ =o

 

Och nu har jag iaf lyckats o vakna te lite, och sitter inloggad på Kamrat.com och skrattar för mej själv åt alla nötter som fortfarande tror att dom ska kunna hitta sin stora kärlek där. Jösses!? Näh nu ska jag inte va elak.. Hörs sen!

 

 

  

Avslutar med en bild på ingen annan än mej själv ;)

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards