mooaass

Alla inlägg under oktober 2010

Av Moa Lindqvist - 17 oktober 2010 08:55

Gomorron

 

 

Blev en hyfsad tidig kväll för mej igår, åt lite efter att jag hade skrivit förra inlägget och sen la jag mej och sov.

Och nu ska jag klä på mej och fixa lite sen åker jag te syster och hämtar emil, sen kommer sandra te lekparken nedanför dom så ska vi busa ;P möjspöjs :) Och sen vid 2 typ så åker jag, maddis, sonny, emil och en till iväg och bowlar i laxå :) Ska försöka o ta massa bilder sen, med tanke på att jag har slarvat med de den sista tiden ;p

 

  

Ah ne nu ska jag klä på mejj, Tjaahrå :)

Av Moa Lindqvist - 16 oktober 2010 21:29

heey :)

 

 

Idag har ja bara tagit de lungt, ludde har varit här typ hela dan, och sosso av här en sväng med :)  Igår hade sanna inflyttningsfest så de blev att gå dit med Ludde :) De va faktist riktigt kul . Men de blev bara 3 bilder och 2 filmer så ni får nöja er med de ;P Iaf vid 11 typ så gick vi ner på stan men där va de typ dött så jag, sosso, ludde och linda gick hem te sosso , och va där te typ 2 , sen blev de att gå hem o äta och sova. En lyckad kväll med andra ord :)

 

 

      

 

Videorna är inte seriösa för fem öre. Jag och ludde försökte göra videoblogg ;P

 

 





Av Moa Lindqvist - 14 oktober 2010 21:56

heeey

 

 

Dålig uppdatering idag I know!!..

Har ändå inte gjort så möe idag så. Nu ska jag iaf strax fixa knutssons header sen bada, äta och sen sova :) skriver mer i mörrn!

Av Moa Lindqvist - 13 oktober 2010 17:24

hej

 

Usch de här va ingen bra dag. Har varit hemma ifrån skolan, vilken jag insåg ganska snabbt att jag inte skulle ha varit. Jag får panikångest attacker hela tiden och får för mej att jag är helt ensam. De e inte bra.. Sen så skrev syster förut att dom inte kommer hem förens på lördag :( Usch ja vill bara gå och lägga mej under en sten nu, för allt känns skit ;/ Men som jag skrev igår så blir det säkert bättre..

 

neeh fy nu ska jag kolla på tv eller nått..

Av Moa Lindqvist - 13 oktober 2010 08:36

nu tycker jag att min kära syster kan ta  o komma hem :( känner mej alldeles ensam ;/

 

  

Av Moa Lindqvist - 12 oktober 2010 21:52


-Jag blir så jävla glad<3  

Av Moa Lindqvist - 12 oktober 2010 21:18

Idag tror jag att de var varit en utav mitt livs jobbigaste dagar. Jag har velat gråta sen kvart i 9 i morse när mamma ringde och berättade vad som hade hänt, men jag har inte kunnat. Jag gråter till och från. Men jag försöker och vara stark. Och faktist så idag har jag märkt hur stark jag faktist är, jag är så jävla stark så jag tror inte att de e nån som kan fatta de. Om folk hade vetat från grund och botten vad jag har gått igenom den här sommaren/ hösten och faktist sett att jag står upp även efter de här så hade dom tappat hakan.  De e så jäkla hemskt just nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen, jag vet inte vem jag ska vända mej till. Men de gör inget, för jag är stark.!


Idag försvann en utav världens oskyldigaste, bästa, finaste människa. Och det känns förjävligt, jag hatar alla runt omkring mej just nu, och jag gråter för de mesta. Men jag vet att jag får göra de. och för första gången på flera år så tillåter jag mej själv att göra de, jag får de. För jag vet att jag kommer att må så mycke bättre efter. Jag är egoistisk nu och skiter i skolan, jag är där mej sen bryr jag mej inte..  och jag försöker ärligt talat inte o bry mej om alla andras problem för nu tänker jag på mej själv. Jag måste ta mej ur de här , och de kommer o bli tufft antagligen tuffare än nånting annat. Men jag klarar de, och då behöver jag inte er som finns där bara för att ni måste, eller ni som låtsas o bry er för o sen gå och snacka en massa. Så ni cpn som snackar skit om mej för den jag är tsm med, att jag bossar och förstör Ni som snackar skit om min familj för att vi säger vad vi tycker. fuck off och far åt helvete med er!

 

Nu har jag sagt mitt, take it or leave it.

Av Moa Lindqvist - 12 oktober 2010 09:13

de här är ingen bra dag.. ingen bra dag alls. en bit saknas och jag verkligen inte.

faan

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards