mooaass

Alla inlägg under oktober 2010

Av Moa Lindqvist - 25 oktober 2010 08:08

gomorron,

 

 

ååå herre gud jösses va trött jag är :O Maja gnäller och vill ut, men jag ser alldeles suddigt fortfarnde ;o haha(y) Menne ah.. ett glas cola på de här så ska de nog gå bra;)

Av Moa Lindqvist - 24 oktober 2010 18:58

Heey



Shit , har verkligen inte haft tid me o blogga nu i helgen. Har haft fullt upp med Maja(valpen) :') Idag fick hon iaf träffa hennes syster doris för första gången sen mamma och melinda va och hämta henne. Doris är alltså majas syster som Melinda köpte. Det gick iaf jätte bra, så dom har busat hela dan.


Passade på o ta massa bilder nu när jag ändå hade dom på samma ställe ;P


                                  


Den Med nästan helv svart huve och vit kropp är Melindas vovve doris, och den andra med mer svart i är min Maja :D Och om ni klickar på bilderna så blir dom större .

Av Moa Lindqvist - 22 oktober 2010 22:46

eeey

 

 

Äntligen hemma och tack gode gud!

Sluta de skolan halv 11 idag så de kändes ju liite onödigt o åka in :o menmen, sen kom nån kompis te sandra och körde oss te östansjö, och där somna jag på soffan typ en halvtimme sen va de bara o sätta igång och leta sjuss vilket inte va så lätt med tanke på att jag inet hade några bensin pengar o ge ;/ Men efter ett par timmar så gick Linus och fråga deras granne om vi fick låna hennes bil och de fick vi:) och sen så ringde jag te min bror så jag fick låna lite pengar av honom och betala bensin med:) Sen så åkte vi te Lindesberg och hämta min Älskling :') aaaw jag är så himla glad nu ! :D Det blev en Maja Senja Lindqvist-Lundström :)

 

      

Av Moa Lindqvist - 22 oktober 2010 06:08

gomorron

 

 

Usch vakna 05:35 och kunde inte sova :o Så de va lika bra o gå upp då, så nu har jag suttit här och glott runt lite, och nu ska jag strax göra mej i ordning och åka te skolan. :) yes that's it.

Av Moa Lindqvist - 21 oktober 2010 07:15

gomorron

 

 

usch jag är fortfarande sur, och jag känner på mej att de här inte kommer o bli en bra dag.. menmen jag får väl göra de bästa av de jag kan. Tur att de bara är idag och i morrn kvar sen är de ta mej fasen helg!

Av Moa Lindqvist - 20 oktober 2010 20:19

Irriterad

 

 

- Jaa jag är irriterad!.. Jag är irriterad över att skolan inte går som jag vill, min syster har åkt te småland, jag saknar en person osv, osv..

Men de som stör mej mest är alla som håller på och frågar om mej och Johan, hur vida vi är tsm eller inte, och jag har bara ett svar på de, Skit i de, eller fråga honom! Folk som jag inte har pratat med på typ 1oo år här av sej och frågar. Folk springer bakom ryggen och frågar min bästa killkompis om jag är hos mina föräldrar, hos min syster eller om jag är hos johan. Och till måste jag bara fråga: Hur jobbig uppväxt hade ni igentligen??? Vart ni slagna? Söp era föräldrar? Jag bara undar för de där tyder bara på att de tydligen inte finns nån riktig uppfostran?? Jag vet inte, för jag har inga barn. och de kommer jag inte o skaffa så länge jag bor i askersunds komun heller.. Jag blir bara så jävla förbannad, för man håller inte på sådär, Framförallt inte en hel grupp med vuxna människor. Och hur det är mellan mej och johan sa ni ge fan i. Men erkänn att de känns lite jobbigt o inte riktigt veta vart jag är va??? Snokar och snackar skit, och sen tror att jag inte får reda påt? Jag vet varända liten mening ni har sagt om mej!  Och de som finns o komma med är att jag är så korkad, får man verkligen bete sej som jag gör, jag bara surar, johan får ta hand om mej, jag super hej vilt  och tvingar johan o sitta inne, men vet ni vad?? Fråga mina Vänner om jag surar jämt, fråga dom runt om mej om jag springer ute och super och stänger in johan?  Och jag är inte dum bara för att jag är blond. Usch hur faen står de till igentligen ???:O

 

En utav dom viktigaste personerna i mitt liv dog för lite mer än en vecka och en dag sen, och då finns de alltså folk som ringer runt och snokar även om de, för i helvete säger jag bara! Ni som har gjort de : Bry er om ert egna istället!

 

Nu har jag skrivit av mej, och NEJ jag hänger inte ut nån! Tar du åt dej så visst, då är de väl dej/er jag menar då. Jag är bara så jävla less på allting nu!..

Av Moa Lindqvist - 18 oktober 2010 22:18

sååå



Nu har jag ätit, duchat, målat naglarna och satt upp håret, å nu blire att lägga sej i sängen o glo på tv en stund, och sen sova.

 

Taggar skolan i mörrn.

Av Moa Lindqvist - 18 oktober 2010 16:53

heey

 

 

Idag har jag varit duktig och varit i skolan    Fast på första lektionen så va läraren försenad så vi gick därifrån, och sen på andra så hände de lite så ja o sandra gick lite tidigare, sen blev de o äta och sen åkte vi hem    Och direkt när jag kom hem så åt jag (va skitäcklig mat i skolan   ) Och sen blev de att sova en stund,. Såå vakan för en liten stund sen, och nu ska jag väl snart sätta mej o plugga   

Har massor o gö med tanke på att jag ligger efter med allt    menmen, vill gärna slippa matten i tvåan så de e lika bra o göra färdigt skiten. Ah ne men nu ska jag grejja, herååå   

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards