mooaass

Alla inlägg under oktober 2010

Av Moa Lindqvist - 11 oktober 2010 06:18

Gomorron



Usch mår jätte dåligt idag  och känner mej jätte deppig.. har ingen aning varför menmen.. gick upp för en halvtimme sen ungefär och kunde inte prata., och fryser som ett as gör jag. Har tappat rösten igen :'( Kan va drf jag känner mej så deppig oxå, just för att jag aldrig blir frisk :( blääh.. ne nu ska jag göra mej i ordning och åka te skolan.

Av Moa Lindqvist - 10 oktober 2010 16:28

heey

 

 

 

usch, sov alldeles för lite inatt ;/ låg o hosta i stort sätt hela tiden :( Ja hatar o va ag sjuk!  JÄVLA SKIT..

 Har iaf bara tagit de lungt idag, och ska snart gå upp te syster och hämta mina cupcakes som jag gjorde igår, visar sen! Men de får bli lite senar, för nu ska jag ta en alvedon och lägga mej en stund. Har skit ont i örat..

Av Moa Lindqvist - 9 oktober 2010 13:13

Go midda :)

 

 

 

Tänkte ta sovmorgon i morse, men de gick ju som de gick.. Låg och hosta te halv 3 inatt, och vakna kl 8 och va jätte pigg och hostade ;/ Men vid 10 så somnade jag om iaf te halv 12 :) Och nu sitter jag här och väntar på mat, och sen vet jag inet riktigt vad jag ska göra? Åka te syster kanske? Ah vi får se :)

 

 

Är jäkligt sugen på o gå ut ikväll, men om de blir så så blir det att ta de lungt, jag är fortfarande sjuk så. Men är bara så jäkla trött på o sitta inne ;/ Halsen är jätte svullen och gör jätte ont, så de bästa vore nog igentligen o bara ligga inne, meeen vi får se hur de blir. :*

 

  

Av Moa Lindqvist - 9 oktober 2010 00:19

heey sötnosar ;)


  


Sitter och tar sista kvälls ciggen nu, och har precis kommit hem från syster. Gick bort dit och käka blåbärspaj och kolla på idol. Och så fick jag natta Emil oxå :) Och utöver de så har de inet hänt så mkt idag ?? hah.. Ah ne men jag ska sova nu , nattinatti :)



Av Moa Lindqvist - 8 oktober 2010 13:24

heeey :)

 

 

Min blogg har cpat hela veckan, och så har jag försökt o sms blogga typ varje dag men de har inte heller gått ;/ Men nu verkar de funka igen :) Sitter iaf uppe hos syster nu.

 

 

Ikväll blire att ta de lungt med min nya kärlek, syster och emil :) ¨

Skriver mer sen, seeya :)

Av Moa Lindqvist - 4 oktober 2010 08:18

gomorron

 

 

Fyy vad jag har sovit dåligt inatt :o Vaknade typ 24/7 av att jag inte kunde andas, så när jag väl sov så hade jag bricanylen på kudden hela tiden i nödfall. Hela halsen svullnade upp och jag fick verkligen ingen luft , Värsta natten ever! :s

 

 

Nu sitter jag iaf och nördar fb i hopp om att de ska hända nått roligt men de verkar de inte göra! haha(y) ah ne vi hörs väl sen.

Av Moa Lindqvist - 3 oktober 2010 16:08

shopping

 

*pust* Har precis kommit hem från örebro. Kom te marieberg kl 1o och givetvis så öppnade dom inte förens kl 11 :O Så vi åkte bort te ikea och handla lite där under tiden, sen bort te marieberg igen när dom hade öppnat och röjjde loss bland hyllorna ;) haha(y) jag köpte:

 

        

   

 

En stickad kofta

Ett linne

En topp

Två par leggins

Puder

Fundation

Fyra nagelack (ett är sånt där grafiti nagelack :D)

Ett armband

Ett diadem

Hårspray

Hårspännen

Tre pennor

Ett skrivhäfte

En mapp

Tolv galjar

Gardiner

Toalettpapper hållare

Servetter

Två par uggs  

Och sex vinglas

Och allt de under 1500 :)

Av Moa Lindqvist - 3 oktober 2010 09:14

tjeeeh

 

 

hinner inte skriva så mycke nu, för jag ska strax åka te örebro. Så de blir massa mer bloggning ikväll! tjaaråå

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards