mooaass

Alla inlägg under oktober 2009

Av Moa Lindqvist - 19 oktober 2009 14:27

hejhej,

kom precis hem från praoen, vi gör inte direkt möe där xD läser tidningar typ :p igår blev de lungt, låg o kolla på tv hela dan typ, och sen på kvällen kom jonas te parkeringen så ja gick ut o prata ned honom, vi åkte te konsum o sådär, och sen när jag kom hem så kom lina, blev att käka och sen sjunga singstar:) va vaken te typ 2 inatt:/ jag kunde verkligen inte sova ,, jobbigt efter allt som hände i lördags o så.. sluta med att ja o johan låg o grät tsm i sängen, när jag väl hade börjat så kunde jag inte sluta;S as jobbigt :( menmen, nu ska jag försöka ladda ner photoshop, herrå<3
 
  
Av Moa Lindqvist - 18 oktober 2009 16:29

hejhej:) väntar på att linna ska tvätta bort sitt skabb så vi kan gå ut, jag orkar verkligen inte sitta inne med johan;S vart en massa bråk i går, han pussa bland annat en annan tjej på halsen och sa att jag va inte ens värd att titta på;s  jag orkar verkligen inte med honom!! Menmen,, de e väl sånt som händer antar ja. Igår va vi iaf i hammar på 20 års fest, sen vart de massa bråk så vid 1 typ så kom jonas och hämta mej så åkte vi till klubben och träffa tamminen och lite sådär. fick världens utskällning för att ja va där :/ spela roll liksom ??.. ajja sen blev de iaf hem o sova, kom hem vid 3 typ. kvällen vart helt okej på slutet när jag åkte från johan, känner mej jätte taskig som säger så men de e ju faktist sant. Han vart alldeles för full och bad typ alla o dra åt helvete, och som vanligt så får jag stå och försvara honom när han gör fel, han e ju trots allt min pojkvänn så vad ska man gö liksom?:s jag är så jävla fitt trött på askersund, förstår mej inte riktigt på dom som åker in te stan varenda jävla helg och bara springer runt på stan?:O hade jag bott utanför askersund hade jag hållt mej så långt borta som möjligt :S men de e ju ja de.. jaja nu ska jag fixa mej sen ska jag gå ner o sola med lina. Herrå<3

Av Moa Lindqvist - 17 oktober 2009 14:47

sitter och  lyssnar på musik och väntar på mat:) va precis nere i tvättstugan och lämna massa kläder, har verkligen inget rent tills ikväll:S jaja de lööser sej:) nu ska ja käka, skriver mer sen, herråå<3

Av Moa Lindqvist - 17 oktober 2009 00:12

har pracis badat med johan, eller ja.. de blev inte så länge för han ligger o fjärtar i vattnet ^o) usch:o  väntar på att han ska gå upp. de blir att sööva då, mycket efterlängtat! herråå, gonatt<3


Johan gustafsson 25/4-08 jag älskar dej! <3


http://www.youtube.com/watch?v=E2tMV96xULk

Av Moa Lindqvist - 16 oktober 2009 20:49

halloou:)'

 

sitter hemma hos mamma nu, mamma pappa melinda och johan kollar på morden i midsummer och ja glor omkring här:) Hata morden i midsummer!;s De e nog ta mej fan det värsta programmet som finns, så jävla dumt!

förövrigt så har dagen varit bra:) varit i tiveden och sen hem hit och sjungit singstar, jag älskart!

 

Jag är sjukt sugen på o gå ut på stan o härja! synd bara att vi kommer in te askersund så sent ikväll, annars hade jag fan släpat med mej linna ut:)

 

nej nu ska jag gå och sociala med familjen, eller jag väntar nog tills m i m är slut ;p

Av Moa Lindqvist - 16 oktober 2009 10:22

sitter fortfarande hemma, de va då väldans vad lång tid de tar o sätta upp en grind:O jaja, undra om ja hinner äta innan?;P  haha de får nog bli så, fiskpinnarna here i come!;)


  

Av Moa Lindqvist - 16 oktober 2009 09:06

morrnmorrn.


Vakna vid halv 9 av att johan åkte iväg, dom skulle te laxå och göra nått sen kommer dom och hämtar mej så åker vi te tiveden:) har igentligen ingen större lust , mår inge vidare idag:/ menmen, de ordnar sej :) nu ska jag klä på mej och göra mej i ordning,  skriver mer sen om jag får tid över, herrå<3

Av Moa Lindqvist - 15 oktober 2009 20:36

helloou


sitter hemma, och jävlar så tråkigt jag har :O :S vart lungt idag, vakna vid 10 när älsklingen skulle till arbetsförmedlingen. och sen vid 2 åkte vi till närlunda och hämta melinda, hem och åt, sjöng singstar , hon åkte hem , vi kolla på film, och nu sitter har här:) lite kort om dagen, nu ska ja tvinga med johan bort till ica, jag måste ha julmust :P herråå


Rip mammas finger:( hon har brytit de:( asså de sitter kvar o så men benet inuti har gått av :(


  

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards