mooaass

Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Moa Lindqvist - 19 oktober 2009 21:46

försöker ladda hem photoshop, de går åt helvete! aaaaarw:@ stod o ladda i typ 5 timmar sen ladda de ´ba ihops:S liite sur jag är!!!:@ + att mina hemnycklar är borta:S hejja moa! nu ska ja sova, GONATT!!!!;@

Av Moa Lindqvist - 19 oktober 2009 17:10

tjeeeh ;P


Johan har inte kommit hem än, han messa förut o sa att han hade köpt nått, vet inte vad men de va tydligen till oss båda, jaja jag får väl se va de är sen när han kommer.

Btw jag har blivit helt beroende utav kissies och amirs bloggar :o hahah vet inte vrf, börja som tidsfördriv och nu kan ja inte sluta:o  föör skön ja e ;)

Av Moa Lindqvist - 19 oktober 2009 14:27

hejhej,

kom precis hem från praoen, vi gör inte direkt möe där xD läser tidningar typ :p igår blev de lungt, låg o kolla på tv hela dan typ, och sen på kvällen kom jonas te parkeringen så ja gick ut o prata ned honom, vi åkte te konsum o sådär, och sen när jag kom hem så kom lina, blev att käka och sen sjunga singstar:) va vaken te typ 2 inatt:/ jag kunde verkligen inte sova ,, jobbigt efter allt som hände i lördags o så.. sluta med att ja o johan låg o grät tsm i sängen, när jag väl hade börjat så kunde jag inte sluta;S as jobbigt :( menmen, nu ska jag försöka ladda ner photoshop, herrå<3
 
  

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards