mooaass

Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Moa Lindqvist - 14 oktober 2009 09:13

Hejhej.

 

Usch vakna alldeles för tidigt idag igen:S börjar ju inte förens kl 11, så ska gå upp vid 10 igentligen men vakna vid 8:o jälla shiit fan.. blir att kolla tv tills de e dags att gå. ajja dagen igår va helt okejj, först prao med lina sen hem och sjunga singstar och ta kort, sen på kvällen kom robin hit så han jag och johan sjöng singstar igen :p så jag har typ ingen röst idag  HAHA xD förövrigt så är allt bra mellan mej och johan igen, men vi får la se hur de blir,, han ska ju på 20 års fest i helgen och dricka, blir säkert massa skit :/ som vanligt dårå när han dricker.. känner att jag skulle vilja döda han/hon som uppfann sprit, öl osv synd att personen säkerligen redan är död. jävla skit.. Och vad som händer i helgen för min del vet jag inte :S johan ville att jag skule följa med men han verkar ha ändrat sej?:o ovanligt eehnej..

 

 

Sen så måste jag bara tillägga!: jag saknar min familj otroligt mycke! jobbigt som faen äre.:'s

pösshajj.*

 

   haha xD

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards