mooaass

Alla inlägg under oktober 2009

Av Moa Lindqvist - 23 oktober 2009 20:48

halloou:)

blev inge netto idag, vi tart i mörrn ist:)*intresse-smurfarna hoppar* kom typ nyss hem, va borta hos johans faster o fika o så där. trevligt trevligt :) sitter o kollar på idol, är helt kär i han Rabih :o shit.. ajja nu ska ja gö mat, eget potatismos och stekt korv med bacon:) flöööt I know ;) haha jaja herrå<3

Av Moa Lindqvist - 23 oktober 2009 13:01

hejhej

 

igår blev de typ inget gjort :/ gick ner på stan och mötte lina o handla, gick hem och började baka, Moffins som calmer säger :p haha. jaa han kom hit en sväng o tjööta.domgick och ja o johan åkte te sänna för o fira oscar som fyllde i förrgår. sen hem o käka, upp o klippa syster , träffa sandra sen hemm o sova:)

 

vakna vid 6 i morse o kunde inte söva, :/ träligt värre, men men efter ett tag så somna ja om o vakna vid typ halv 10 sen dess har vi typ bara legat i sängen o degat ;p

idag vette fan vad som händer asso.. vi väntar på att johans lön ska komma in på kontot, då blire att betala räkningar sen ner o storhandla mat :) göttans ujjujj;p  och ikv blire nog att gå ut med lina en sväng , de va de om de, herrå<3



  

hitta skiit söta formar på nordiska:)

        

bilderna jag lovade igår:)


Av Moa Lindqvist - 22 oktober 2009 12:34

hoho:)


vakna typ nyss.. idag vet jag inte riktigt vad som händer:S vi skulle tydligen klippa calmer:o jaja vi får väl se, om jag ens orkar :P pallar inte ha folk här:/ asso var är mamma?:O har försökt o ringa men hon svarar inte :s jag hatar när folk inte svarar ! får väl fortsätta ringa tills hon svarar:P aja nu ska jag klä på mej och gå ner o handla grejer så jag kan göra muffins med grasyr på, även kallade cupcakes:) laddar upp bild på dom sen:) herrå<3

Av Moa Lindqvist - 21 oktober 2009 13:56

tjeeeh

Kom precis hem från praoen, fick sluta en haltimma tidigare, wohoo:)!  de e ba så sköönt där ! behöver typ inte göa någe:) haha:P osis ;) idag har vi typ bara suttit och prata, kan ju va skönt de me. sitter och väntar på melinda nu, o när hon kommer hit blire att gå ner o kolla present åt oskar, men ja tänker inte betala:O haha elak ja e:P  nej nu ska jag kolla på andra avenyn tills min älskade syster kommer ;) herrå<3

pössva

Av Moa Lindqvist - 21 oktober 2009 10:24

hej

Vakna för typ en kvart sen, blir att fixa sej och sen ner te praoen,:) sen ikväll ska ja fan tat lungt för en gångs skull, satt uppe te 2 inatt, varför kan vi ta sen. Herrå<3

Av Moa Lindqvist - 20 oktober 2009 17:55

hejhej,

usch vilken jävla jobbig dag asså!!! har varit trött o grinig hela fucking dan! och jävla cp kramp i tummen har man fått oxå:( har spelat alldeles för mycke gh känner ja :/ fick ju nämligen guitar hero 5 igår av johan :) tacktack de va snällt:P sitter o väntar på honom nu, snabba på lite tack, jag är hungrig!!!  jävla bajs, hejdå!

Av Moa Lindqvist - 19 oktober 2009 21:46

försöker ladda hem photoshop, de går åt helvete! aaaaarw:@ stod o ladda i typ 5 timmar sen ladda de ´ba ihops:S liite sur jag är!!!:@ + att mina hemnycklar är borta:S hejja moa! nu ska ja sova, GONATT!!!!;@

Av Moa Lindqvist - 19 oktober 2009 17:10

tjeeeh ;P


Johan har inte kommit hem än, han messa förut o sa att han hade köpt nått, vet inte vad men de va tydligen till oss båda, jaja jag får väl se va de är sen när han kommer.

Btw jag har blivit helt beroende utav kissies och amirs bloggar :o hahah vet inte vrf, börja som tidsfördriv och nu kan ja inte sluta:o  föör skön ja e ;)

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards