mooaass

Alla inlägg under oktober 2009

Av Moa Lindqvist - 26 oktober 2009 16:44

halloojj

asså den här dan suger kuk! de enda jag har gjort idag är typ att, sova sitta vid datorn och kolla på tv. JAG HATAR VÄDRET!!!! ajja, nu kommer iaf snart lina hit,(tror ja:P :O)  och sen ikv kommer väl linus o sandra hit oxå skulle ja tro..ah nu ska jag ringa lina. hejjdå<3

Av Moa Lindqvist - 26 oktober 2009 12:43

 guuuh så tråkigt jag har :o nanananan...

Av Moa Lindqvist - 26 oktober 2009 10:00

hejsan..

Vakna typ nyss, usch alldeles kallt:o gick iaf direkt o satte samsungen på laddning så jag kan ringa mamma. Btw jagf hittar inte kabeln till den, så bilderna får vänta:/ jaja, nu vet jag inte rikktigt vad jag ska göra? så jävla tråkigt väder!!!... ja får la ringa te sandraälskling o säga att ja e vaken;p hon o linus ville sjunga singstar och spela gh , jag skulle ringa när jag hade vaknat. ja de va de om de, Herrå<3

Av Moa Lindqvist - 25 oktober 2009 21:58

tjänna:)


teff tråkigt just nu:/ johan sitter och spelar gh och jag sitter här. lästa en gammal Solo tidning förut och hitta "30 vägar till dumpning" jag har försökt allihopa här men de funkar inte haha, tuur:P fösöker typ o rapa hela tiden, går inte speciellt bra för jag kan inte göra såna där fake-rapar xD sen skulle an läsa igenom alla sms, en de står ändå inge kul där, haha det stod att man skulle ragga på killens kompisar, så jag sa att jag tyckte om johnsingponken men de trodde han inte på xD  dålig ja är ;p jahjah, iaf förut följde jag med linus och sandra te ica, haha de va kul:P sen har jag typ inet gjort speciellt mycke.. ah nu tänkte jag försöka sööva lite. Herrå<3

Av Moa Lindqvist - 25 oktober 2009 16:06

hejhej,

orkade inte blogga nu på förmiddan,;/ tråkigaste dan ever!! + att de e min o johans 1 och ett halvårs dag idag, synd att de inte finns någe o göra;( annars brukar man ju oftast hitta på någe såna här dagar men icke vi!! :/ jaja får la hitta på någe på 2 års dagen ist. jahapp, dagen börja me ja vakna vid 9, väckte johan och gick upp o åt frulle vid 12. sen blev de att åka ner te torghallen o handla en tidning o cola. Sen hem o spela guitar hero.. Väntar på att johan ska spela klart så vi kan åka bort te ica o köpa majs o cigg, för ikväll blire tacos! yeey (a)  usch jävla kuk väder idag asså:/  JAG HATART!!! + att igår så skulle man ju vrida om klockjäveln oxå, men de hade ju vi glömt bort så klockan ringde ju i morse när jag trodde att den va 10 fast den va igentligen bara 9, haha bravo Moa! ajust jua, johan börja göra vin igår igen:) så de luktar vin i hela jävla lägenheten:o haha ett under att man inte blir full här, stinker utan bara fan asso :o haha.. de e iaf färdigt tills på lördag. tror jag iaf, stod att de skulle vara färdigt efter 7 dar så de blir ju på lördag, Idon't know,...  förövrigt så har jag funderingar på o stänga ner min blogg, jag skriver ju typ varje dag men folk verkar inte tycka att jag är så intressant ;p HAHA! ena dan äre typ runt20-30 som läser och anda är de ba 2-7 liksom, ujjuj...jaojao nu ska vi åka o handla, herrå<3


laddar upp bilder sen från förra lördagen, om jag hittar kabeln te min samsund ofc;)

Av Moa Lindqvist - 24 oktober 2009 22:33

hejhej:)


kollar på tv och väntar på mat, försöker även och skriva lite här;P haha bra gåre!

menne iallafall, mamma sjussa bort oss te netto så vi fick handla förut,  melinda följde med oss hem o så, och precis när hon skulle åka så kom Askerboy hit, hahah rolig dialekt däru ;p hela eftermiddan gick typ åt att städa,;/ tråkigt men måste göras! nejje nu ska ja kolla hur de går för johan med maten, panerad fisk, potatis och sås, mumma!* ah herrå<3




(hitta en asgamal bild på mej o sandaälskling<3)


  


Jag o johan på våran 4månaders dag:) vi vet att vi äe säääxyyga;)

  

Av Moa Lindqvist - 24 oktober 2009 11:31

hoho:) vakna nyss, idag vet jag inte vad som händer, blir nog att gå ner o köpa present åt jonas, för om jag fatta helt rätt så fyller han idag:) hahah illa om jag ger honom en present o han ba, öööh jag fyller nästa månad:o hah pinsamt värre:o ;) jaja nu ska jag klä på mej o ringa mamma:) herrå<3

Av Moa Lindqvist - 23 oktober 2009 23:47

ahalloojj:)


har precis badat med johan, så nu ser man ut som ett russin ;p haha de e så de ska va!

ah just de, när vi handla kvällsmat förut så hitta ja nått nytt shampo, eller asså jag vene om de e nytt, har aldrig sett de förut iaf ;p, har inte hunnit testa de än, men det luktar sjukt gott!! just glow heter de, helt klart värt att prova :) nähe nu ska ja mysa ner mej i sängen brevid älsklingen. Myyyys! Herrå<3



  

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards