mooaass

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Moa Lindqvist - 16 januari 2012 09:38

Fredags: Satt hemma hos Sandra o linus med thessa o mia typ hela kvällen, prata strunt och hade allmänt trevligt tycker ja :) Sen vid 12 kom Johan o mötte mej, då blev de film sen sova .

Lördags: Va med pappa, Johan o Melinda ut te fatburen o släppte hundarna o så. Sen på kvällen åkte jag bort te sandra o linus medans johan va o bowla med jobbet. Blev ett par groggar, sen kom Johan tillbaka o då knalla alla ner på stan o typ glodde (?) sen iaf så gick vi hem o bada badkar, åt o sov :)

Och igår blev de fatburen sen örebro. Köpte glas o doftljus på ikea och mat på willys sen hemåt och så vart de en tidig kväll för mej, i o med att jag hade körlektion vid 11 idag, men tack gode gud så vaknade jag tidigare när hon cecilia skicka sms om att ja skulle köra vid kvart över tio iställen!. Så nu väntar jag bara på att klockan ska bli 10 så jag får knalla iväg ner dit. :)

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards