mooaass

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Moa Lindqvist - 3 januari 2012 20:44

fy jag känner verkligen hur mitt humör bara blir sämre o sämre.. Försöker verkligen att hålla god min för de e INTE Johans fel! meen så råkar mina ciggaretter ligga på fel ställe så tappar ja humöret igen. nää ush nu vill ja att den här kvällen ska ta slut fort så jag kan få sova snart.

I morgon ska mamma, pappa o melinda åka och fira mormor för hon fyller. Får se om jag följer med.. Vi ska ju åka med pappa och då är det nämligen så att då får man icke ha parfym på sej eller telefonen igång. Parfym kan ja leva utan men inte åka bil i 2/ 1 timmar med bara radion på, och pappa som pratar kräftor med mamma som alltid låter fruktansvärt intresserad,  Nej tack..  

Av Moa Lindqvist - 3 januari 2012 19:00

Bättre sent än aldrig!

                                     



Av Moa Lindqvist - 3 januari 2012 18:57

Har precis kommit hem ifrån mamma och skickat in maten i ugnen.. Sen när vi har käkat så tänker jag ta med mej Emma ut i mörkret o gå en lång promenad-. är på så jäkla dåligt humör! :@

Sen när ja kommer hem blire en dusch sen sova. Har varit dö trött hela dan.. Lyckades iaf pallra mej upp förut och ta med mej systeryster ner te affären så ja kunde handla lite te maten.. nu ska ja gå o kolla hur de går för min potatisgratäng med taco köttfärs o broccoli i. hah (y)

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards