mooaass

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Moa Lindqvist - 10 januari 2012 11:09

Gomorgon!


Ska strax klä på mej o gå ut med hundarna, sen blire lugnt. Ska ev höra med mamma när hon kommer hem från jobbet om vi kan åka iväg o släppa hundarna en stund , så kul o se dom busa :)  Tills dess så tänkte jag försöka roa mig med att damsuga och moppa golven..!


Och ang igår. Gick upp 05:45 och gjorde mej i ordning, vid tio i sju så knalla jag ner till trafikskolan och därifrån åkte vi te Laxå flygplats och gjorde halkan. Gick kalas förutom att jag sladda av banan och mosa en omosbar kona ;p

Va hemma igen vid 12, och kan lova att jag sväva på rosa små moln igår hela dan. Nu är det bara riskettan kvar den 29e jan, sen är jag färdig för uppskrivning/uppkörning efter den 3e februari :)

Har redan bokat tid för de, men tänker inte gå ut och säga när det är ifall ja skulle faila ;P

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards