mooaass

Alla inlägg under november 2011

Av Moa Lindqvist - 8 november 2011 10:28

Igår gjorde jag första dan på praktiken, gick kanon! Fick räkna massa kläder, hua. Men ändå kul o ha nått o göra på dagarna :) Sen när ja kom hem så fick jag ta hand om Yann för mamma o melinda hade åkt iväg med natta o kita te lindköping. Så blev en alldeles lugn kväll förutom en massa tjaffs o bråk med Johan, men de löste sej sen till slut.


Nu har ja iaf precis vaknat, och ska snart klä på mej o fixa lite, sen vid 13.00 ska ja iväg te praktiken igen! :)

Av Moa Lindqvist - 7 november 2011 10:51

Ohja, i fredags blev det att vara med Lina. Ja o Sonny åkte iväg o hämta henne i Hallsberg, sen blev de in te stan o dricka (y) Fast blev ganska tidig kväll ändå för ja frös så förbannat och min jacka låg kvar hos mamma som sov :/ Men kul iaf :)

Och på Lördagen åkte jag, pappa o Johan te lerbäcks kyrka o kolla till Farmor och farfars grav, sen vidare in te Askersund och kolla Johans farfars.

Och på kvällen åkte jag,mamma,johan o pappa runt till Regna, skyllberg och askersund och tände ljus och ja la en ängel på varje sten. Kändes jätte skönt efteråt !:) Va hemma vid 12 på natten typ. Lägger in bilder senare 

Och igår så följde jag med mamma (gud vet vart) och kolla på när hon höll ridlektion, Fan va sugen jag vart. Så nu ska ja bara hitta en toppen häst som passar mej så vill ja fan börja rida sen igen! :) Nästa söndag ska ja va med o hjälpa en liten 4 åring som ska lära sej o rida. Massa kul! :)


Och idag skulle ja igentligen ha gått till tandläkaren vid 09:20 men vakna och har sjukt jäkla ont i magen så Johan ringde o ändrade tid åt mej. Sov en stund till men de har inte blivit bättre :/

Och kl 13:00 ska ja gå iväg till praktiken , första dagen men är inte ett dugg nervös :O haha (y) Ah hoppas ja får göra nått kul :)

Av Moa Lindqvist - 3 november 2011 22:28

Hallu..¨

Vart väckt i morse av systeryster som fråga om ja ville följa med henne, sonny,mamma o emil ner te nya smörgåsbaren, Så blev att klä på sej o knalla dit direkt.  Sen gick vi hem te mamma, så baka ja o maddis cupcakes, Eller ah, ja baka o hon diska ;) Sen Gick ja hem , så kom Ellie dit så satte ja i löshår på henne, Naajs :)

Och nu har ja precis kommit hem från Mamma igen och håller på o gör en hemmagjord pizza som just nu står i ugnen. Både ja o Johan hade visst glömt bort o äta idag ;O haha (y)

Anyway, här har ni bilder på håret ja fixa. Har tyvär ingen före- bild :/

   

Av Moa Lindqvist - 1 november 2011 22:45

Näärå, är hundvakt tills i morgon åt lilla Nea :) Omg världens raraste hund! :') jaa jisses.


Anyway, idag va jag, mamma, maddis o emil nere o käka på gammla nya pizzerian. Det dög helt klart :) Sen gick ja o maddis o kolla present åt mamma, sen upp te henne en stund. Sen åkte vi iväg te Åvik o hämta Melinda, senblev de hem o käka smörgåstårta och mamma öppna sina paket från mej, maddis o melinda. Hon fick fotspa, skropps spa och en stickad tröja :) Sen har vi bara tagit det lugnt , och nu blire ett glas oboy och nån film. Myspys! ♥


Blev bara två halvtaskiga bilder, men hon va rädd för blixten och ja har bara en digitalkamera just nu ;/


   

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards