mooaass

Alla inlägg den 8 november 2011

Av Moa Lindqvist - 8 november 2011 22:10

Fy nu saknar jag min brutta! :(

Och de jobbiga är att jag fick ett sms igår om att

ja kunde åka till media markt o hämta ut henne för nu är hon lagad,

men då kan ja inte ta mej dit ist :'( Tidigast till helgen isf, men de e ju långt kvar :( uuuh..

 

Av Moa Lindqvist - 8 november 2011 10:33

Igår somnade bästaste Nikita in, nu har hon inte ont längre och får jaga hur många kottar hon vill.

Hon satte ett sånt djupt spår i allas hjärta, och hon va inte bara en hund, utan en vän ♥


       

Sov gott vännen. Du vet vart vi finns när du vill hälsa på. Ta hand om Zingo, Sessan, prinsen och Nornis  där uppe♥ 


Av Moa Lindqvist - 8 november 2011 10:28

Igår gjorde jag första dan på praktiken, gick kanon! Fick räkna massa kläder, hua. Men ändå kul o ha nått o göra på dagarna :) Sen när ja kom hem så fick jag ta hand om Yann för mamma o melinda hade åkt iväg med natta o kita te lindköping. Så blev en alldeles lugn kväll förutom en massa tjaffs o bråk med Johan, men de löste sej sen till slut.


Nu har ja iaf precis vaknat, och ska snart klä på mej o fixa lite, sen vid 13.00 ska ja iväg te praktiken igen! :)

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards