mooaass

Alla inlägg under november 2011

Av Moa Lindqvist - 12 november 2011 20:01

Dagen har tillbringats i tiveden med luddepudding, yann och emma. Kolla på hem till midgård och lät hundarna få busa av sej massor :) Sen vid 5 typ kom pappa o hämta oss. Har suttit uppe hos mamma en stund och nu har ja precis kommit hem. Johan är nere o köper pizza, för ingen utav oss har käkat eller druckigt nånting idag ..;/ inte ja iaf.. Anyway, så de blir tvmys ikväll och alldeles lugn och tidig kväll , asnice! Ska ta en vaarm dusch sen , har frysit fan hela dan ;s , ah ne nu ska jag köka upp min frukost (jordnötter) i väntan på mat. tjahråå!

Av Moa Lindqvist - 11 november 2011 10:43

Har legat o slöat i sängen fram tills nu. Ska strax börja göra mej i ordning o ta ut hundarna en sväng, sen kl ett blire praktiken igen! :)


 

uuh

Av Moa Lindqvist - 10 november 2011 22:18

Fan nu har jag redan ångest :/ Gaasch min blonda hår :'(

Tack gode gud så håller bara den nuvarande färgen i max

28 tvättar tank you loord! haha neeeeej!

Men ja har ju inte fixat de o så än, de kanske ser bättre ut då...


 

Av Moa Lindqvist - 10 november 2011 22:11

Bilderna är inte helt rättvisa, håret ser mer orange/knallrött ut. Och de e de faktist inte. De e mera Röd/brunt ;)

   

  

Av Moa Lindqvist - 10 november 2011 22:08

Usch har mått som jag vet inte vad både igår och idag... Så Johan följde med mej ner på stan förut o köpte lite grejjer, så ja kan pyssla om mej själv ikväll. Behövligt!


       

Av Moa Lindqvist - 9 november 2011 09:21

Praktiken igår gick alldeles braa! fick räkna lite mer kläder och sen sortera strumpor. ganska roande faktist :) Den sista timmen kom Lillasyster o hjälpte mej , sen fick ja sluta vid kvart i fem, och då blev de hem te mamma på dirr. Sen bort te Netto o handla och senhem te mamma o göra mat. Sen blev de alldeles lugnt tills de va dags och sova. Vilket inte gick så bra.. Har typ sovit som ett punkterat arsle inatt... Och nu vakna ja upp och har jordens jäkla huvudvärk samt halsont igen.... usch jag orkar inte.. Ska se till o sova nån timme till , knapra alvedon, fixa mej och sen knalla iväg.

Seeya!


   

Av Moa Lindqvist - 8 november 2011 22:10

Fy nu saknar jag min brutta! :(

Och de jobbiga är att jag fick ett sms igår om att

ja kunde åka till media markt o hämta ut henne för nu är hon lagad,

men då kan ja inte ta mej dit ist :'( Tidigast till helgen isf, men de e ju långt kvar :( uuuh..

 

Av Moa Lindqvist - 8 november 2011 10:33

Igår somnade bästaste Nikita in, nu har hon inte ont längre och får jaga hur många kottar hon vill.

Hon satte ett sånt djupt spår i allas hjärta, och hon va inte bara en hund, utan en vän ♥


       

Sov gott vännen. Du vet vart vi finns när du vill hälsa på. Ta hand om Zingo, Sessan, prinsen och Nornis  där uppe♥ 


SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards