mooaass

Alla inlägg under november 2011

Av Moa Lindqvist - 21 november 2011 07:33

Lyckades komma i säng skapligt igår men är ändå döötrött.. Hoppas de släpper bara ja får komma ut lite. Ska ju nämligen göra Riskettan nu kl 8-11 och sen kl 13 ska ja iväg till praktiken som slutar kl 17.. Hua!

Hoppas verkligen att de inte är mycke folk på trafikskolan, vill helst inte visa mej ute så som jag ser ut just nu ;o är helt illröd i ansiktet (blir jämt de när jag är förkyld), samt fetaste munsåret oxå... haha fyy! Ska se till o ta massor med nässpray nu innan ja går, lär behövas!..


 

Av Moa Lindqvist - 20 november 2011 18:42

Hoho, sitter o väntar på att Johan ska komma hem från affären. Sen ska vi käka pastasallad och spela bingolotto (y) Vi missade ju deras jubileums spel i veckan så vi tar de idag ist ;P

Anyway idaag har jag varit med mamma (nånstans?) och kollat på när hon höll ridlektion med några :)

Sen blev de käk på donken och sen hem .

Höll på o frysa sönder där alltså ;o


Ah ne nog med döskrivande , nu kommer strax Melinda till mej så får se vad vi hittar på :)


Av Moa Lindqvist - 20 november 2011 18:25

I fredags blev de att vara med peter o madde o dricka lite. Jennifer och Thom kom dit oxå :) Bara de att alla skulel typ dra hem vid ett och ja orkade inte de så ja trog te Kenny och satt där snacka skit  typ :) Sen följde han mej hem , så va hemma o ladda telefonen en stund sen gick jag te mamma och satt där te typ halv 7 på morgonen o vänta på att hon skulle gå upp för ja skulle sova i hennes säng, palla inte sova hemma!

Blev inga bilder den kvällen!.


Och igår så blev de att gå bort te Emelie o va där o dricka. Massa trevligt va de fastän ja är sjuk. Ja o Ken grogga på wiskey och ja knuffa ner honom från balkongen. Haha!

Sen sprang typ alla runt och tog massa kort med min kamera, så de väger väl upp att jag inte tog några bilder i fredags ! ;)


                     

-

Av Moa Lindqvist - 19 november 2011 03:46

Vart tog all min kämparglöd vägen? Tror den försvann när du visade klart o tydligt att du inte vill vara min vän. Den jag pratar med om allt, den jag tyr mej till och vill dela allt med, är nu helt borta.

Du är inte den du va förut, den du borde vara...

 

[Brad] We didn't care if people stared
We'd make out in a crowd somewhere
Somebody'd tell us to get a room
It's hard to believe that was me and you
Now we keep saying that we're ok
But I don't want to settle for good not  great
I miss the way that it felt back then I wanna feel that way again

Been so long that you'd forget the way I used to kiss your neck
[Carrie]  Remind me, remind me
So on fire so in love. Way back when we couldn't get  enough
[Carrie] Remind me, remind me

[Carrie] Remember the airport  dropping me off
We were kissing goodbye and we couldn't stop
[Brad] I felt  bad cause you missed your flight
[Carrie and Brad] But that meant we had one  more night
[Carrie] Do you remember how it used to be
we'd turn out the  lights and didn't just sleep
[Brad] Remind me Baby remind me
[Carrie] Oh  so on fire so in love
that look in your eyes that I miss so much
[Brad]  Remind me, baby remind me

[Brad] I wanna feel that way
[Carrie] Yeah I  wanna hold you close
[Brad and Carrie] Oh If you still love me
Don't just  assume I know

[Carrie] Do you remember the way it felt?
[Brad] You  mean back when we couldn't control ourselves
[Carrie] Remind me, remind  me
[Brad] Yeah remind me
[Carrie] All those things that you used to do
That made me fall in love with you
Remind me. Oh Baby Remind Me

[Brad]  Yeah you'd wake up in my old t-shirt
All those mornings I was late for  work
Remind me

[Brad and Carrie] Oh baby remind me

Av Moa Lindqvist - 18 november 2011 10:35

uusch o fy fasen vilken helsk natt de här har varit, sämsta på länge faktist!

Har vaknat flera ggr av att ja knappt har fått nån luft, att ja har spytt i sömnen/mått illa samt snorat sönder ! :@

Visste att de skulle komma nu BARA för att jag har praktiken o tänka på.. Och ni kan ju gissa om jag är pigg på o gå dit idag med en bultade röd näsa, ont i hela kroppen, dålig sömn samt illamående till o från? Neej tack. Men nu har de varit massa annat i vägen den här veckan så känner liksom att jag mer än bord gå dit ändå. I värsta fall får jag väl gå hem om jag inte orkar.


En annan grej som oxå känns jäävligt surt är att jag va bort bjuden på lördag och va jäätte taggad liksom woho party för första ggn på år känns de som. Tror ni jag är hajj på o dricka när jag mår så här och samtidigt måste upp kl 8 dagen efter och åka iväg lång som fasen och hålla ridlektion...? nejj!

Men andra ord allt känns ganska surt just nu.

      

jag saknar dej min lilla donna! :(  

Av Moa Lindqvist - 17 november 2011 22:51

halluuw,


guess what? Har gått o blivit dyngförkyld.. jippii Not-.-

aja dagen har tillbringat uppe hos mamma med att vara hundvakt (y) Pappa kom förbi och gav mej o melinda en pizza peng :) lite senare gick ja o melinda ner te torghallen o köpte cola o lite godis, och pappa kom utf o hämta upp oss så blev de hem igen p kolla på film :)  Och nu har jag precis kommit hem te Johan o ska strax fixa fotbad och krypa ner i sängen o sova. Praktik i morrn!


Btw, första körlektionen gick super, och gör jag allt som jag ska så borde jag ha mitt körkort om ca 3 månader :)

Av Moa Lindqvist - 17 november 2011 09:08

Gomorgon! :)


Igår tillbringades kvällen hemma hos emelie, trevligt! :) Sen kom jag hem o då blev de total kaos, usch men vi tar de en annan gång.!

Anyway om typ 20 min ska ja knalla ner imot körskolan och ha min första körlektion där. Är fett nervös för har typ aldrig kört med manuel, men där i mot så har jag kört massor med mammas automat .. ehm ja vi får väl se hur de slutar .. ;) ah sen får ja springa upp te mamma snabbt som tusan innan hon åker och hämta mina nyklar , sen ska jag vara där hela dan medans hon åker ner te småland och hämtar Sonnys bil. Blir alltså praktik hemma idag genom att ta hand om "chefens" hund yann som inte riktogt klarar av att va hemma själv än. :)

aja vi hör senare , och önska mej lycka till nu! :)

 

Av Moa Lindqvist - 16 november 2011 11:52

God Morgon


Okej den här dagen startade INTE bra..! Usch hatar o få reda på massa saker man verkligen INTE vill veta..


Anyway, har legat o kollat på greys anatomy nu på morgonen. Ska strax klä på mej, ta nått o käka och sen fixa mej lite. Sen blire tandläkarn. Usch!

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards