mooaass

Alla inlägg under december 2011

Av Moa Lindqvist - 19 december 2011 21:51

Förutom att vi drack i lördags så va ja i örebro typ hela dan o handlade, Blev bara grejer te mej själv (a) När vi va klara så åkte vi o lämna av Melinda i åsbro, sen vidare te Laxå där pappa bjöd på pizza :)


Och igår blev de att gå upp vid halv 7(!!!!!), och åka iväg o hämta Orra, sen kärde vi henne te nya stället, blev att va kvar där ett tag. Sen hem o sova, äta och ta de lugnt. (Va skapligt sleten efter lördagens fylla samt att ja bara hade sovit drygt 2 timmar den natten ..) Sen på kvällen så kom sandra o linus o tjöta lite. Sen blev de in o bara sova! :)


Och idag så vaknade jag vid 10 o mådde jätte dåligt. Ont i huvet, ryggen och halsen. + att de värker i ena örat till o från. ;/ Här om dagen så ryckte Emma till i kopplet så hela ryggen drogs med eller vad man ska kalla det för. Så har troligtvis sträckt nån muskel där :( gör skit ont.. Men ah anyway så ja va hemma ifrån praktiken idag. Gick upp te mamma där jag, maddis o Johan gjorde köttbullar och frös in tills på julafton. Sen åkte vi te netto o handla så vi kunde äta. Sen har jag bara tagit de lugnt. Välbehövligt! Känner inte för o bli dålig igen, och hoppas starkt på att jag mår bättre i morgon !♥

Av Moa Lindqvist - 19 december 2011 21:43

This is how we partajar!


Lördag 17/12

                      

             

    

Av Moa Lindqvist - 16 december 2011 22:48

Just nu känner jag bara för o krypa ner under en sten, och ah stanna där!

Fy fan va piss of jag är just nu,! Blir det som det va sagt nu från en viss person så vet jag seriöst inte vad jag gör! jag återkommer om det.. Men en sak är säkert iaf att då räknar jag bort en person ur mitt liv iaf!

 

Av Moa Lindqvist - 16 december 2011 18:00

Tror inte ja har varit med om en segare fredag???

Gick upp kl 10 och konstaterade att de inte skulle bli nån praktik idag i o med att Maja inte är fit for fight.

Hur som helst så kom Ludde hit förut så vi satt o prata lite o så. Sen kolla vi på bilar2 oh ja tvärslocknade i soffan ;o

Nu väntar jag på att mamma ska komma hem från Motala så ja kan gå ner i förådet o mäta fotbollsspelet, i o med att de ev kommer en i morrn o köper de.  Så jävla tråkig fredag!..

 

Av Moa Lindqvist - 15 december 2011 10:09

Guess what? Dom som Orra bor hos just nu ringde mamma igår och sa att hon rymmer ifrån hagen, bits sparkas och har knuffat in lilla tjejen som rider henne i boxväggen och det är = att dom inte vill ha henne kvar. Fine tänkte jag, vad gör vi nu liksom?

Men igår så ringde mamma till en kompis som har flera hästar som går på lösdrift, så nu ska hon få flytta dit. Och ni anar inte hur jäkla bra det känns!! Vet att hon hade det super bra där hon var innan , men de här va å andra sidan de bästa som hade kunnat hända, + att mamma håller ju privatlektioner hos odm varje söndg vilket betyder att jag får träffa henne massor. Hon är ju trots allt min lilla donna.

De här att hon beter sej som hon gör där hon bor nu förvånar mej faktist för hon är så anpassningsbar och de va verkligen superbra där! Men å andra sidan i o med att hon ALDRIG har gjort sådär innan så betyder det att hon verkligen inte trivs,  synd men ah nu hamnar hon ju iaf på ett ställe där jag som sagt kommer att träffa henne mer på. :)


   

     


Av Moa Lindqvist - 15 december 2011 10:05

Igår efter praktiken så blev de att va barnvakt åt emil medans Maddis o Sonny va på föräldragruppen. Tack gode gud så hade jag förberett allt så tog han i vagnen och knallade bort te Sandra där han fick piggelin och julmust :'), synd bara att han är så mammig. ;O ahja sen iaf vid sju så kom maddis o sonny o hämta oss, så blev de ica, hem te mamma sen hem o göra mat. Sen så lyckades jag faktist somna skapligt i tid igår, kollade på tokya drift och skenet bedrar sen slockna ja på dirr, vilket betyder: mycket sömn = en glad Moa :D

Av Moa Lindqvist - 14 december 2011 07:57

Har precis lyckats släpa upp mej själv ur sängen, o nu sitter jag o glor runt här, för att jag helt enkelt inte har något bättre för mej, samt för o vakna till.

Försökte verkligen komma i säng i tid igår just för att jag skulle upp tidigt, men lyckades inte somna förens vi halv 1 ändå. Och i o med att jag är super känslig med sömnen så känns det typ som att ja har sovit max 2-3 timmar nu. It sucks! blä hoppas den här dan går fort oxå,.

Av Moa Lindqvist - 13 december 2011 21:21

fy har varit på super mega dåligt humör dom senaste dagarna.. känner verkligen inte för nånting. I morgon har jag körlektion men är verkligen inte peppad till de heller. Tror den så kallade "höst depritionen" är här nu.. Ah fast de e vinter o så ;o  Nu ska jag iaf ta en dusch och en macka, sen blire att lägg asej i min grymt efterlängtade säng!

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards