mooaass

Alla inlägg den 11 december 2011

Av Moa Lindqvist - 11 december 2011 23:19

Va ju nere o kolla på Luciakortegen förut med Maddis, Emil o Johan. Men stog ju givetvis o kolla på allt annat och hade fel inställningar på kameran så bilderna är väl kanske inte direkt nånting o hurra för ;P


         

Av Moa Lindqvist - 11 december 2011 23:12

Haha fy, hade helt klart kul igår, eller ah de lilla jag kommer ihåg. Gick först hem te Sandra o hjälpte henne o locka håret, sen gick vi ner te Annelie o va där en stund, sen upp te Sandra igen. Ner te hennes mamma, sen te Sleven, där ja lura nån stackars utlänning som tiggde sjuss att vi skulle te krogen för ja va 18 år. HAHA! Sen åkte vi mot Örebro och därifrån är det mer eller mindre svart, vakna när dom skulle släppa av mej hemma och va dö hungrig, så blev in o käka spenat o korv (y) sen somna ja i sängen och vakna typ 9 i morse o mådde skit. usch nu tänker inte ja dricka förens på nyår, och absolut inte vin, sprit o cider på en o samma kväll. hua..


       

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards