mooaass

Alla inlägg den 24 maj 2012

Av Moa Lindqvist - 24 maj 2012 08:47

Hej hallå :)


Åkte med mamma ut te fatburen igår på fm, där ute fick ja prova på att koka kräftor i stora kokarn, varmt men aah de går nog ! :)

Blev massa solande på Melinda studsmatta medans mamma va i stan sen. Och nån gång på em kom maddis, molly, emil o sonny ut dit, så ja fixade käk till alla vilket var uppskattat ;)

Sen på kvällen åket jag, pappa, johan o melinda ut på sjän med ena båten . Blev in te askersund o köpa glass o så. På vägen hem va de nån jävla äckel idiot som höll på o köra in i oss, så tack för den ditt as nu vågar inte ja åka båt nå mer... ey men fy folk borde få ta körkort till båt med, min lillasyster på 13 år kör bättre än vad han gjorde, morr :@

Hur som helst, om en stund kommer pappa o hämtar mej o hundarna, så blire ut te fatburen igen och packa kräftorna + massa solning på studsmattan ;) Fårse maddis med familj skulle ev komma ut en sväng oxå :D


random pic.. 

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards