mooaass

Alla inlägg den 20 maj 2012

Av Moa Lindqvist - 20 maj 2012 12:00

halluu


I fredags blev de att åka ut med Sandra o linus, lämna först Robin i hallsberg sen vidae te örebro, donken sen media market där de va nån bilträff vilket inte va nån höjdare så vi käka bara där sen åket vi te Hallsberg hem te nån kompis te dom där de blev tv spel. Kom hem runt 5? då vart de världens liv för Johan va full i vanlig ordning. Sällan bara för att jag åker bort ett par timmar..

Igår tvätta ja hela dan, sen på kvällen åkte jag, pappa, melinda och johan o fiska. Melinda o pappa la i nät o droog upp medans ja stod på bryggan o kasta lite drag o meta. :) Sen blev de in te stan o hämta kortet o bort te ica o handla. Träffade Johan nr2 en sväng, trevligt! :) och efter de träffa ja Sandra o Linus som snällt körde hem mej :D Blev att kolla på film sen o sova.


Och idag vakna ja av att Johan väckte mej o sa att han skulle åka iväg tio min senare. Yeey själv hela dan typ..

Ska väl gå iväg o färga Maddis hår här snart, sen blire nog en promenad med Emma o bada henne, hon fäller som satan så de kliar i ögonen så fort ja e i lägenheten.. :'/

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards